Na de mit is takar pontosan a #REALBIRD? Hogyan lehetsz Sugarbird #REALBIRD és az miért lesz jó neked? Röviden és tömören csak fel kell venned egy idei Sugarbird ruhadarabot, erről posztolnod kell az Instagram oldaladon a kötelező hashtagekkel és ezt el kell küldened a megadott e-mail címre.
A posztodért cserébe pedig a márka megajándékoz téged egy 10.000 Ft értékű Sugarbird vásárlási utalvánnyal. A program igazán egyszerű, nem kell keresni benne a bujtatott részleteket vagy feltételeket.
“A mi valódi arcaink, a minket kedvelő influencerek mellett, a vásárlóink. Ők azok, akik szívesen viselik nap mint nap a Sugarbird márkát. Ezért egy mondhatni rendhagyó koncepció született meg: a vásárlóinkat választjuk, velük szeretnék reklámozni és népszerűsíteni a márkát. Elindult egy úgynevezett #realbird program, amin belül olyan Sugarbird vásárlók posztjait „fizetjük” meg voucherekkel, akik egyébként is szívesen választanak minket. Ők azok a vevők, akik ténylegesen megérdemlik a kedvezményt és akik a mi hiteles reklámarcaink lesznek.” – Jagasics v. Csonka Hedvig.
A Sugarbird a korát meghazudtoló marketing dobásainak köszönhette már anno is a márka berobbanását, hiszen úttörők voltak az úgynevezett influencer együttműködésekben. 2007-ben még nem volt divat, hogy celeb hölgykoszorúkkal karöltve reklámozza a cég a brandjét. A Sugarbird tehát így indult, de abszolút újító lépéseik közé sorolhatók a nemzetközi licensz együttműködéseik is.
Megismerve #realbird programját, talán kijelenthetjük, hogy sikerült egy újabb izgalmas marketing koncepciót kifejleszteniük.
A #realbird pontos részleteiről a www.sugarbird.com weboldalon tájékozódhatsz.