Nem meglepő, hogy ismét egy nagy dobással lepett meg minket a Sugarbird, hiszen, ha valami igazán jellemző a marketingjükre, akkor az a kreatív egyediség. Már hetek óta izgalmak és találgatások kísérik a márka rajongóinak életét. Rejtélyes óriásplakátok lepték el ugyanis az ország különböző pontjait, amelyeken csak egy Sugarbird felirat és egy koronához hasonló logó látszódott. Sokan arculatváltásra, de volt, aki szépségkirálynős kollekcióra tippelt, azonban a valódi jelentésre nem sokan jöttek rá. Természetesen a márka mindvégig hallgatott, majd egyszer csak lehullt a lepel.
A MONYO Brewing Co. csapatával kollaborálnak, aminek mi több okból is örülünk.
Egyrészt már tudjuk, hogy mi lesz a kedvenc hűsítő italunk a nyárra, másrészt pedig nem kell azon törni a fejünket, hogy mit vegyünk fel a fesztiválokra és az esti bulikra. Eddig első körben inkább olyan ikonikus irányzatok, kollekciók jutottak eszünkbe, mint a matyó, azaz a Czukormadár vagy a koronás Queen and the Gang, ha a Sugarbird márkára gondoltunk. Ezentúl viszont már a buli és fesztivál szetteket is velük fogjuk azonosítani. Megszületett a Sugarbird nagybetűs PARTY kollekciója, amiben nagyon nőies, nagyon csillogós darabokkal találkozhatunk, tele hordható és szinte kötelező fazonokkal. Ragyogásunkat már csak a Sugarbird X Monyo limitált kiadású nyári söre fogja fokozni.
„Izgalmas számunkra nagyon ez a kollaboráció a MONYO Brewing Co. sörmanufaktúrával, hiszen tényleg megszületett egy csajos, igazi nyári sör, ami nem utolsó sorban még finom is. Hosszas előkészületek és munkálatok állnak mögöttünk. Először meg kellett álmodni magát az összetételt, ami számos kóstolás és szavazás után véglegesült. Komoly folyamat volt maga a címke megtervezése is, hiszen szerettük volna, hogy mind a két márka imidzse visszatükrözzen a terméken. Azt hiszem tényleg egy abszolút erős végeredmény született, innentől kezdve már csak élvezni kell.
A kollaborációhoz párosul egy különleges kollekciónk is, Baranyi Ádám tervezőnk PARTY kollekciója. Már nagyon szerettünk volna újra olyan fazonokkal kijönni, amik a fesztiválok és a bulik alapdarabjaivá válnak. Csillogás, ragyogás, magabiztosság és tündöklés jellemzi a kollekciót. Ismét Dusan Petrovic szerb fotóst kértük fel a kampányunk megörökítésére, így egyenesen Belgrádig utaztunk, hogy elkészüljön a sorozat. Nagyon jó hangulatú napokat töltöttünk ott el, a szerb modellek pedig azonnal szerelmesi lettek kollekciónak. Ahogy mindig mondani szoktam, legyen tánc, az idei
nyarat pedig élvezzük ki és ragyogjuk be!” – mondta el Jagasics v. Csonka Hedvig, a Sugarbird alapítója és tulajdonosa.
Nem túlzás kijelenteni, hogy az egyik legizgalmasabb party ruha kollekciót álmodta meg a Sugarbird, aminek minden egyes darabját szeretnénk a gardróbunkban látni és nem utolsó sorban, már alig várjuk, hogy megkóstolhassuk a csajos Sugarbird X Monyo sört.
„Örömmel vetettük bele magunkat a Sugarbird-vel való együttműködésbe, mert mindig izgalmas kihívás megtalálni azt az ízt és receptet, amely jól reprezentálja az adott két márkát. A sör típusa egy ún. “pastry sour ale”, vagyis egy gyümölcsös savanyú sör kis édeskés lezárással, összhatásában egy pazar desszerthez lehetne hasonlítani. A sörhöz rengeteg valódi málnapürét és kókuszt adagoltunk. A végeredmény egy rendkívül izgalmas sör lett, amely kellően üdítő és frissítő jellegű a nyárra, amiben a málna és a kókusz szépen harmonizál.” – avatott be minket Prischetzky Botond, a MONYO Brewing Co. brand managere.
Mind a kollekció (www.sugarbird.com), mind az ital egyébként június 15-én indult útjára, de érdemes nagyon résen lennünk, hiszen limitáltak a darabszámok.