Fashion

Rihanna PUMA Creeper cipői visszatértek!

Már nem kell tovább várakoznunk; Rihanna ikonikus PUMA Creeper modellje végre visszatért! Az általa megálmodott és tervezett újdonság a Creeper Phatty fantázianevet kapta, amely a klasszikus, eredeti Creeper modellt viszi tovább egy friss, újragondolt formában: magas platformkialakítást és még erőteljesebb dizájnt kapott egy felejthetetlen színpalettával.

Az új FENTY x PUMA Creeper modellből ezúttal három izgalmas színvariáció érkezik: egy alapdarab fekete-fehér, egy friss kék-élénkzöld és egy igazán karakteres levendula-cseresznyepiros. A kollekció ráadásul nem áll meg a szokásos felnőtt méretezésnél: a darabok egészen kicsiknek, 27.5-35 méretben is elérhetők.

Az eredeti Creeper 2015 szeptemberében debütált, mint a PUMA ikonikus Suede modelljének platformverziója. Ezt a sziluettet 2016-ban a Footwear News az év cipőjének választotta, amely nemcsak megformálta a sneakerkultúrát, de a PUMA utóbbi éves relevanciájához, megújulásához is nagyban hozzájárult. Rihanna víziójában az új Creeper egy igazán bátor, kulturálisan releváns formában tér vissza, amelynek legfőbb célja, hogy magabiztosságot, karakteres stílust és egy csipetnyi extra részletet vigyen viselője megjelenésébe, akár a legegyszerűbb hétköznapokon is.
A Creeper Phatty párnázott és bőrbe burkolt, a nyelvrésze pedig dombornyomott Fenty logóval díszített.

„Fogtuk az eredeti Creepert, és nagyobbat, merészebbet kreáltunk belőle!” – mesélte Rihanna. „Amikor a Creeper Phattyt terveztük, újra akartuk élni az eredeti Creepert, amit annyian szerettek. Ez egy olyan klasszikus sziluett, amelyet sokan hiányoltak, így visszatérésének még erőteljesebbnek kellett lennie.”

Rihanna, mint kreatív igazgató, második FENTY x PUMA kampányában – amelyet Philippa Price készített, aki korábban mind Rihanna, mind a PUMA számára is alkotott már – stílusosan reprezentálta a Creeper Phatty markáns sajátosságait, kiemelve a cipő túlméretezett, kontrasztos és élénk elemeit, amelyek határozottságot, tettrekészséget sugároznak.

„Az eredeti Creeper megváltoztatta a játékszabályokat számunkra.” – mondta Maria Valdes, a PUMA vezérigazgató-helyettese. „Tudtuk, hogy itt az ideje visszahozni. Ez a cipő univerzális vonzerővel rendelkezik, és óriási fogyasztói igényt láttunk a sziluett visszatérésére. Izgatottak vagyunk, hogy a Creeper Phattyvel nemcsak a meglévő sziluettet tudjuk továbbfejleszteni, hanem kibővíteni a kínálatunkat az egész család számára.”

A FENTY x PUMA Creeper Phatty világszerte elérhető a puma.com-on, Magyarországon pedig a Playersroom üzletekben offline és online.