A Levi Strauss & Co 1853-as megalapítása óta az egyenlőség, a befogadás és a haladás mellett
áll. A Levi’s® mindig az anyagi haszon fölé helyezte az embereket, 1992-ben a az első olyan
vállalat volt a Fortune 500 rangsorában, amely egészségbiztosítást nyújtott az azonos nemű
munkavállalói számára, és továbbra is azon dolgozik, hogy elősegítse az LGBTQ+ emberek
egyenlő jogait és méltányos bánásmódját az egész világon. A Levi’s® Pride 2020 kollekció egy
új módja a támogatás kifejezésére azoknak, akik a pozitív változás mellett szólnak.
“A Levi’s®-nél mi mindig is az egyenlőség mellett álltunk, és soha nem féltünk attól, hogy
felemeljük a hangunkat alkalmazottaink, partnereink vagy rajongóink jogai mellett.” – mondta
Jen Sey, a Levi Strauss & Co alelnöke és marketing igazgatója. “Büszkén támogatjuk azokat,
akik kiállnak az egyenlőség mellett, támogatják a haladást és a céljuk a pozitív változás a
közösségükben. Ebben az évben a Pride kollekció egyszerre a bátorítja és ünnepli azokat, akik
hallatják a hangjukat, hogy megváltoztassák a világot.
Az idei kollekció jelszava a „Use Your Voice!” és maximálisan az önkifejezést hangsúlyozza.
A kollekcióban található számos póló szivárványszínű Levi’s® logóval és a Use Your Voice felirattal.
Az ikonikus Trucker farmerdzsekit indigóval mostuk, illetve batikolt technikával festettük, a
hátoldalát pedig egy hímzett Use Your Voice felirat díszíti. A maximális hatás elérése érdekében
kombinálható rövidnadrágokkal akár ugyanabban az indigó árnyalatban vagy a batikolt verzióban.
A kollekció további jellegzetes elemei a Levi’s® serif logóval ellátott, levendulaszínű ujjatlan póló,
és a merész irizáló és átlátszó Trucker dzseki holografikus szivárványos bevonattal.
A Levi’s® a Pride 2020 kollekció értékesítéséből származó nyereség 100%-át az OutRight Action
International számára ajánlja fel. A Levi’s® már második éve együttműködik ezzel a szervezettel,
és a közös fellépés révén reméli, hogy megmutatja a marginalizált emberek történeteit, és
gondoskodik arról, hogy mindenkinek joga van ahhoz, hogy büszke, szabad és látható legyen,
függetlenül attól, hogy ki ő és hogy kit szeret.
A Levi’s® a jövőben is támogatni fogja az LGBTQ+ közösséget az OutRight Action International
szervezettel együttműködve, egy olyan szervezettel, amely az LGBTQ + jogainak előmozdítása
érdekében dolgozik szerte a világon.
“Az OutRight munkatársai minden egyes nap azon dolgoznak, hogy jobbá tegyék az LGBTQ+
emberek életét, és biztosítani a rájuk vonatkozó emberi jogi nyilatkozatok betartását szerte a
világon” – mondta Jessica Stern, az OutRight Action International ügyvezető igazgatója.
“Büszkék vagyunk arra, hogy együttműködhetünk a Levi’s® márkával, a Levi’s® Pride kollekció nagyon fontos emlékeztető, hogy mindenkinek joga van nyíltan és büszkén beszélni orientációjáról, függetlenül attól, hol él, ki ő vagy kit szeret“.
Az idei kampány nem csak egy Pride kampány. Ezúttal a Levi’s® egyesítette erőit a Self Evident
Truths programmal, iO Tillett Wright fotós és szerző projektjével, mely 10 000 olyan embert
dokumentált, akik orientációjukat nem heteronormativnak írták le. Az évtizedes vállalkozásnak csak egy kis részeként az iO-portrék egy átfogó mozgalom részét képezik. A Self Evident Truth azt ünnepli, ami megkülönböztet bennünket és megmutatja emberiségünket. Ez a projekt csak egy példa, amely megmutatja, hogy az egyetlen hang több ezer másikat emelhet fel.