Fashion

A Levi’s® és Snoopy sportosan térnek vissza 2020 nyarán!

Bár Charlie Brown vált híressé a focilabdák elrugásával való próbálkozásaival (és kihagyásaival), a Peanuts banda igazi atlétája Snoopy. Foci, baseball, amerikai foci vagy tenisz - ha ránézünk a klasszikus képregénycsíkokra, láthatjuk, hogy Charlie Brown négylábú barátja egy igazán sportos kis beagle.

A Levi’s®  és a Peanuts újra összeállt, hogy a Levi’s® x Peanuts® Summer 2020 kollekció különleges kiadásával megünnepelhessék Snoopy kiemelkedő sportteljesítményét.

A kollekció középpontjában pólók és a melegítőfelsők állnak – csakúgy, mint a vintage Levi’s® sportruházat 1984-es verziója által inspirált melegítők – , amelyeket Snoopy grafikák sora díszít, egyenesen a Charles Schulz csapattól. A Peanuts-ra jellemző szeszélyes lazasággal fűszerezve, Snoopy visszaad egy tenisz szervát, elrúg egy focilabdát, versenyzik a barátjával, Woodstockkal, gördeszkával ugrat és kosárra dob több más sport mellett.

Az egyedi grafikák mellett a kollekcióban vannak uniszex futballtrikók, kifordítható vödörkalapok és oversize csónaknyakú pulóverek is olyan élénk színekben, mint az aranysárga, a fuksziapiros vagy a páfrányzöld. Az ikonikus co-branded fehér logós pólón Snoopy a klasszikus Levi’s® sportos logón versenyzik Woodstockkal. Ez a kollaboráció tökéletesen illik mindenkihez, aki szereti, ha a sportosság találkozik a játékossággal, szellemességgel és nosztalgiával.

A Peanuts-ról

Charles M. Schulz először 1950-ben mutatta be a világnak a Peanuts karaktereket, amikor a Peanuts képregénycsíkok hét magazinban debütáltak. Azóta Charlie Brown, Snoopy és a Peanuts banda többi tagja hihetetlen nyomot hagyott a popkulturában. Az új Snoopy az űrben sorozat 2019. november 1-jén indult az AppleTV+-on. Peanuts animált sorozatok láthatóak rendszeresen a legnagyobb csatornák műsorán, a rajongók pedig több ezer termék közül választhatnak világszerte, várják őket a tematikus parkok és programok, a napi képregények pedig elérhetőek mind hagyományos, mind digitális formában. 2018-ban a Peanuts együttműködött a NASA-val, hogy a diákok következő generációjának népszerűsítsék az űrkutatást.