Beauty spotlight

A M•A•C COSMETICS és Keith Haring együtt ünnepli az elmúlt 27 évet

Csatlakozz a VIVA GLAM mozgalomhoz! Az ikonikus adományozási program idei ünnepe Keith Haring művészi és emberbaráti öröksége előtt tiszteleg.

1994 óta a M•A•C VIVA GLAM TÖBB, MINT 500 000 000 amerikai dollárt gyűjtött össze világszerte – és ez az összeg folyamatosan nő! Ünnepeld az elmúlt 27 évet három külön kiadású rúzzsal Keith Haring egyedi alapszínpalettájáról.

A művészi párhuzamok Haring és a M•A•C között nyilvánvalóak: Haring utánozhatatlan street pop artja New York művészeti szubkultúrájának középpontjába került az 1980-as években, éppen amikor a M•A•C a hagyományokkal véglegesen szakító művészi márkaként piacra került.
Az egyenlő jogokba és minden ember egészséges jövőjébe vetett közösségi hit a M•A•C VIVA GLAM és Keith Haring legjelentősebb üzenete.

„Minden idők egyik legformabontóbb szépségkampányaként a M•A•C VIVA GLAM felállította a “visszaadás” mércéjét az iparágon belül, a provokatív tehetségeknek, a művészeinknek és a közösségnek köszönhetően” – mondja John Demsey, a M•A•C VIVA GLAM Alapítvány és az Estée Lauder cégcsoport elnöke „27. évfordulónk alkalmából örömmel tisztelgünk Keith Haring néhai ikonikus művész előtt, és tovább visszük küldetését, hogy képanyagát felhasználva pozitív változást fejtsünk ki a leginkább támogatásra szorulók számára. Igazi látnok volt, aki tehetségét egy célnak szentelte. Habár sajnos a járvány csúcspontján elhunyt, nagyon büszkék vagyunk, hogy ikonikus művészete és jótékonysága a VIVA GLAM révén tovább él.”

„Keith Haring jó természetű, okos, szimbolista művész volt, aki a legminimálisabb vonalakkal rajzolta meg az emberi természet néhány legjobb értékét – olyan szimbólumokat, amelyeket mindenki meg tudott fejteni” – mondja Debbie Harry, a M•A•C Cosmetics VIVA GLAM egykori nagykövete. “Optimizmusa és humora mindig jelen volt soraiban.”

Három külön kiadású rúzs Keith Haring sajátos alapszínpalettájáról MATTE és FROST textúrában az idei VIVA GLAM kollekció elemei. Minden pop art alkotás a Keith Haring szimbolikus street style képanyagán keresztül fejeződik ki. Magyarországon a VIVA GLAM rúzsok árának 100%-át olyan helyi szervezeteknek adományozzák, amelyek az egészséges jövőért és mindenki egyenlő jogaiért küzdenek. Ha bármilyen VIVA GLAM rúzst vásárolsz, az eladási ár 100%- a a nőket és lányokat, az LMBTQIA+ közösséget, valamint a HIV-vel/AIDS-szel élő vagy fertőzött embereket támogató helyi szervezetek támogatását szolgálja.

Haring is az AIDS-szel összefüggő szövődmények miatt halt meg 1990-ben.
1994 óta a M•A•C az összes VIVA GLAM rúzs eladási árának 100%-át olyan szervezeteknek adományozta, amelyek a a HIV/AIDS betegek, a nők és lányok, valamint a LMBTQIA+ közösség egészségét és jogait támogatják. „Ha a művészet a M•A•C szíve, akkor A VIVA GLAM nagyon is a lelke” – mondja Dominic Skinner, az Egyesült Királyság és Globális Senior Művész.

Minden korosztály, minden faj, minden nem DNS-ünk középpontjában áll.
Ha alaposan megnézzük Haring művészi popmunkáinak összeállítását, figyelemre méltó, hogy alakjainak nincs meghatározható koruk, fajuk vagy nemük: Haring művészetének és a M•A•C márkának egyaránt központi meggyőződése, hogy a művészi kifejezésnek demokratikusnak és szabályoktól mentesnek kell lennie. Ahogy Haring mondta: „A művészet mindenkié.”
Hasonlóan ahhoz, ahogyan a művész a New York-i metrót tekintette kísérleti laboratóriumának, a VIVA GLAM x Keith Haring kísérletezésre és kreatív felfedezésre hív. Kombináld, keverd össze és alkoss végtelenül hatásos megjelenést a piros, sárga és kék árnyalatokkal, amelyek ugyanolyan merészen eredetiek önmagukban viselve, mint mikor lila, zöld vagy narancssárga árnyalattal keverik őket. „Játssz, alkoss és fejezd ki magad, ahogy akarod” – mondja Skinner.

Legyél hiteles. Legyél merész. Legyél eredeti. A M•A•C VIVA GLAM x Keith Haring kreativításod erejének megélésére hív meg, tükrözve Haring meggyőződését, miszerint „a művészetnek olyasvalaminek kell lennie, ami felszabadítja a lelk et, provokálja a képzeletet és továbblépésre bátorítja az embereket”.

„A M•A•C Cosmetics-szel való együttműködésünk ténylegesen egy tökéletes párosítás” – mondja Gil Vazquez, a Keith Haring Stúdió megbízott igazgatója.
„A merész színpaletta és a márka szellemisége között nagyon nagyra értékeljük a szinergiákat, és alig várjuk, hogy mindez életre keljen.” A három új, külön kiadású M•A•C VIVA GLAM x Keith Haring rúzs mellett a VIVA GLAM I ajakrúzs, a VIVA GLAM II ajakrúzs és a VIVA GLAM III ajakrúzs eladási árának mindenforintja az egészséget és az emberi jogokat támogatja minden korosztály, minden faj és minden nem számára egész évben.”

LIPSTICK / VIVA GLAM X KEITH HARING
Red Haring Bright vibráló vörös Matte)
Canal Blue Bold vibráló kék csillámokkal (Matte)
St. Marks Yellow Sheer vibráló sárga csillámokkal (Frost)
AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁRA: 7 300 FT

Elérhető: a MAC üzletekben és online.