A trópusok fenséges ízei és Brazília nemzeti itala, a Caipirinha tiszteletére most fontos szerepet kapott a lime és a menta; így születtek meg az új, frissítő Barista Creations Liminha Over Ice és Exotic Liminha Over Ice ízesített kávék. A Nespresso legújabb nyári dizájnjának meghatározó elemei, a ragyogó napfényt idéző citromsárga szín és a trópusi levélminták szintén Brazília vibráló kultúráját idézik.
A kampány arra ösztönzi a kávé szerelmeseit, hogy szánjanak időt testi-lelki jóllétükre és a nyári szabadidejük tudatosabb átélésére. Ez az évszak tökéletes arra, hogy új szokásokat alakítsunk ki, és legyen szó akár a reggeli jógagyakorlatokhoz társított cappuccinóról vagy a csendes ábrándozás és a naplóírás mellett elkortyolgatott jegeskávéról, ezek a rituálék mindig a kávéhoz kötődnek.
Azért, hogy segítsen beépíteni a mindennapokba ezt a tudatos energiát, a Nespresso egyedi mantrákat fogalmazott meg a nyárra, és ezek közül kettő – a „Brew, Breathe, Bloom” (Kávézz, Lélegezz, Nyiss a világra) és a „Inhale, Exhale, Enjoy” (Belégzés, Kilégzés, Feltöltődés) – a márka Limited Edition kávéscsészéit is díszíti.
A tudatosságot erősítő üzenetek és az új, egzotikus ízvilágú kávék mellett a Nespresso nyári kollekciójában több Limited Edition kiegészítő, egy Vertuo kávégép, illetve rengeteg frissítő, hideg kávérecept is megjelenik. Mindezt az új nyári kampányfilm kelti életre Alessandra főszereplésével.
A Nespresso Barista Creations for Ice kávékhoz idén a trópusi lime és menta hűsítő érzete társul.
Az Original kínálatban elérhető Liminha Over Ice és a Vertuo rendszerhez tervezett Exotic Liminha Over Ice kávékat a brazil ízvilág ihlette, és a hozzájuk összeállított innovatív receptek kényeztető jegeskávé-pillanatokat teremtenek. Az új kávék mellett az Original rendszerhez a korábbról már ismert szezonális jegeskávék, a Barista Creations for Ice Freddo Intenso, Freddo Delicato és a népszerű Coconut Flavour Over Ice is megjelennek a kínálatban, míg a Vertuo kávéválasztékban a közkedvelt Tropical Coconut Flavour Over Ice kávé mellett első alkalommal kóstolhatjuk meg az Ice Leggero és Ice Intenso kávékat.
Alessandra Ambrosio így nyilatkozott a Nespresso nyári kampányában való részvételéről:
,,A nyár a kedvenc évszakom, brazilként pedig büszke vagyok arra, hogy egy olyan kampány arca lehetek, amelyet a hazám ihletett. Tetszik a gondolat, hogy a kávézás a nap fontos és tudatos pillanataihoz kötődik. Nagy izgalommal tölt el, hogy a Nespresso-val közösen életre kelthetjük ezeket a finom recepteket, nyári kiegészítőket és magas minőségű kávékat. A Liminha Over Ice pedig tényleg olyan, mintha a brazil nyárba kortyolnánk bele! “
„INHALE, EXHALE, ENJOY” – A NYÁR HANGULATÁT MEGTESTESÍTŐ KIEGÉSZÍTŐK
Idén nyáron két Limited Edition Coffee Mug is kapható lesz; mindkét csészét Alessandra Ambrosio aláírása és élénk, nyárias dizájn díszíti, emellett a Nespresso egy-egy mantrája olvasható rajtuk, hogy a kávérajongók stílusosan élvezhessék forró és hideg italaikat. Ugyanezért készült a kék jáde színű Limited Edition Vertuo Next kávégép is, amely bármelyik otthonban friss nyári hangulatot teremt majd.
A teljes barista-élményhez a Nespresso egy új, szálcsiszolt rozsdamentes acélból készült Barista Shakert is bemutat, amely ideális eszköz a kifogástalan barista-stílusú Original vagy Vertuo kávéreceptek elkészítéséhez. A nagyméretű szűrőnyílásokon keresztül úgy tölthető ki a kávé, hogy az ital tetején megmarad a sűrű, látványos crema.
Az új Reveal jegeskávé pohárszettet a világhírű pohártervező, a Riedel kimondottan jegeskávék kóstolásához tervezte. A klasszikus Nomad Travel Mug most vadonatúj óceánkék színben is kapható lesz, melyben magunkkal vihetjük jegeskávénkat bárhova is megyünk a nyáron.
„BREW, BREATHE, BLOOM” – LEJÁTSZÁSI LISTA A TÖKÉLETES KÁVÉRITUÁLÉKHOZ
A hangok erősen hatnak az érzelmeinkre, és fontos szerepet játszanak a test és a lélek lecsendesítésében. Alessandra Ambrosio és a Nespresso négy különleges Spotify lejátszási listát állított össze a kávézási rituálékhoz. Aki szeretné átadni magát ennek a hangulatnak, az kedvenc Nespresso receptjei elkészítése közben ellátogathat a Spotify oldalára.
A NESTLÉ NESPRESSO SA
A Nestlé Nespresso SA úttörő és iránymutató tevékenységet végez a legkiválóbb minőségű adagolt kávék piacán. A vállalat az AAA Sustainable Quality programon keresztül, 15 országban több mint 120 000 kávétermelő farmerrel dolgozik együtt azért, hogy fenntarthatósággal kapcsolatos gyakorlatokat vezessenek be a farmokon és a környező területeken egyaránt. A Rainforest Alliance nonprofit szervezettel 2003-ban közösen indított program — melyhez később a Fairtrade International is csatlakozott— segít abban, hogy a betakarítás minőségét és a hozamot javítsák, folyamatosan biztosítsák a fenntartható forrásból származó magas minőségű kávékínálatot, valamint segítsék a farmerek és közösségük megélhetését. A lausanne-i (Svájc) székhelyű Nespresso 81 országban van jelen, és több mint 13 000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat globális kiskereskedelmi hálózata 2022-ben 802 Boutique-ból állt.
Bővebb információkat itt találsz: www.nestle-nespresso.com, www.nespresso.com