A Nespresso új reklámfilmjében George Clooney mellett két új szereplő is feltűnik: Julia Garner (akit legtöbben az OZARK című sorozatból ismerhetünk) és Simone Ashley (akit a Bridgerton című sorozatban láthattak a nézők). A The Bet (A fogadás) című TV-reklámban George Clooney és Julia Garner egy partin azon versengenek, hogy meg tudják-e tippelni, milyen kávét választ majd egy-egy vendég, miközben bepillantást nyerhetünk a Nespresso Vertuo termékcsalád széles íz- és stíluskínálatába is.
A reklám megtekinthető a Nespresso YouTube-csatornáján, de szeptember 4-étől immár a magyar tévénézők is találkozhatnak vele.
George Clooney így emlékezett vissza a forgatásra: „Remek volt Julia Garnerrel és Simone Ashley-vel dolgozni, mert mindhárman belecsempészhettük a saját személyiségünket a szerepünkbe. Nem szoktam túl komolyan venni magam, ezért aztán nem bántam, hogy kijátszanak, és végül nekem jut a rózsaszínű bukósisak. Szerintem jó móka volt!”
Julia Garner ezt mesélte első Nespresso reklámfilmszerepléséről: „Lélekben mindig is a Nespresso nagykövetének éreztem magam, ezért óriási álmom vált valóra azzal, hogy a márka reklámfilmjében játszhatok, ráadásul két ilyen hihetetlenül tehetséges színésszel. Imádtam a film hangulatát és a vicces forgatókönyvet, amely végig fenntartotta a látszatot, hogy aszerint tippelem meg a vendégek kávéválasztását, hogy milyennek látom őket és a hangulatukat.”
Simone Ashley hozzátette: „Nagyon vidám forgatás volt, rengeteget nevettünk. Imádom a Nespresso TV-reklámjaiban a poénok és az elegancia egyensúlyát, és azt, hogy mindig emlékeztetnek az újrahasznosításra!”
Melanie Brinbaum, a Nespresso márkaigazgatója elmondta: „Az új reklámfilm remekül bemutatja a Vertuo rendszerben rejlő lehetőségeket. Az, hogy az emberek az egyéniségük és pillanatnyi hangulatuk alapján választanak italt, tökéletesen megragadja a Vertuo lényegét, vagyis, hogy minden pillanathoz létezik egy tökéletes kávé.”
Nézd meg a filmet itt: