A vadul energikus Skechers Uno kampány kreatív koncepciója az Y2K, a cyberpunk és az anime esztétikájából merít ihletet, a videóban Doja Cat két ellentétes személyisége jellegzetes Skechers stílusban küzd meg egymással.
“A kampányt és az Uno új világát közösen felépíteni Brett Alan Nelsonnal, a kreatív igazgatómmal és a Skechers-szel csodálatos volt” – mondta Doja Cat. “Ez még csak a kezdet. Alig várom, hogy hamarosan többet is megoszthassak abból, amit alkottunk.”
“Nagyon inspiráló volt az ötlet a különböző Uno színekkel, és azzal a kérdéssel, hogy melyik Uno adja a nagyobb erőt” – tette hozzá Brett Alan Nelson. “A ‘Doja Cat vs. Doja Cat’ harccal a klasszikus old school anime harcjelenetekre utalunk, mondanivalónk pedig az, hogy nem lépünk más nyomdokaiba.”
“A Skechers kampánya a következő illusztrációja annak, hogy Doja Cat egyedi, kreatív befolyását, divatos inspirációját és stílusát a Skechersbe is bevitte. Doja a zene és a divat világának művészeként egyedülálló látásmódot ad a szervezetünknek.” – tette hozzá MichaelGreenberg, a Skechers elnöke.
A videót mutatjuk itt:
DOJA CAT-RŐL
Doja Cat énekesnő, rapper és dalszerző, GRAMMY-díjas globális szupersztár először 2013-ban, 16 évesen töltötte fel saját zenéjét a Soundcloudra. 1995-ben a kaliforniai Los Angelesben született, gyerekkorában zongorázni és táncolni tanult, mára zenéje a hip-hop, az R&B és a pop elemeit ötvözi. 2014-ben szerződött a Kemosabe/RCA-hoz, és kiadta a Purrr! EP-t, 2018-ban pedig debütáló albumát, az Amalát, Ugyanezen év végén megjelent Mooo! című kislemeze is, ami a kritikusok elismerése mellett katapultálta őt a mainstreambe. Doja Cat azóta is üstökösként szárnyal, kreatív és eklektikus zenei megközelítése óriási népszerűséget és ismertséget hozott, a világ szinte minden jelentős díjátadó színpadán és zenei fesztiválján megfordult már egyedülálló, show-szerű előadásaival, a TIME a 2023-as év 100 legbefolyásosabb embere közé választotta.
Mára a YouTube-on 11.5 millió, a TikTokon 26.3 millió, az Instagramon 26 millió követője van.