Lifestyle

Foglalj mammográfiai időpontot

Az ősz második felével járó zimankó talán több lehetőséget ad arra, hogy magunkra – a lelkünk mellett a testünkre, egészségünkre – is jobban odafigyeljünk. Október a mellrák elleni küzdelem hónapja: erre reflektálva buzdítanak a hó közepétől a Coca-Cola fővárosszerte kihelyezett plakátjainak üzenetei arra, hogy ne felejtsük az aktuális mammográfiai szűrést megejteni.

Nem új kezdeményezés a Coca-Cola márkától, hogy budapesti utcai hirdetési felületein fontos
társadalmi kérdésekre, a világ vagy Magyarország aktuális témáira reagál látványos és ötletes
plakátokkal.
Ebben a hónapban a mellrák elleni küzdelem mellé áll, és ennek érdekében 100 plakáttal hívja fel a figyelmet a problémára és a szűrővizsgálatokon való részvétel fontosságára.

2020 első hónapjaiban kétheti rendszerességgel, alkalmanként 50-50 egyedi plakátot helyezett ki a Coca-Cola Budapest-szerte, melyek mindegyike a márka hitvallását tükrözve, aktuális ügyek mellett állt ki.Március végén így azok munkáját köszönte meg, akik a koronavírus első hulláma kitörése okozta bizonytalan helyzetben nem maradhatnak otthon, a közösségek ellátása, gyógyítása érdekében.

Előtte a tavaszi nemzeti ünnepünkhöz kapcsolódóan március 15-e és a szabadságharc üzenete
jelent meg a plakátokon azokra emlékezve, akik hittek a hazájukban, a szabadságukban, az
egyenlőségben. Március első felében a Nemzetközi Nőnap alkalmából a Coca-Cola arra hívta fel a figyelmet, hogy szeressük, becsüljük, tiszteljük a hölgyeket. Ekkor plakátjaikon is azt üzenték: a szeretetben, a szerelemben a belső értékek számítanak, nem a külsőségek.

Februárban a plakátkampányok részeként a fővárosban járók a márka Valentin- napra fókuszáló kreatívjaival találkozhattak, melyek kevés szóval, de mégis érthetően mondták el: millió között is megtalálhatja mindenki a számára ideális társat – ahogy a szerelemben, úgy az üdítőitalok között is.
A nyár folyamán pedig a vendéglátóhelyi partnerek támogatása érdekében éttermeket és kávézókat népszerűsítő hirdetéseket helyeztek ki a fővárosban és más hazai nagyvárosokban. A kreatív, figyelemfelkeltő plakátok novemberben és decemberben új témákat hoznak majd a fővárosi lakosság elé, továbbra is egyedi, látványos megjelenítésben, mély mondanivalóval, az adott időszakban fontos kérdésekre fókuszálva.