Fashion

Hódított a kékfestő minta az olasz Comói-tónál

Napfény, olasz ételek és George Clooney kedvenc pihenőhelye. Ki ne vágyakozna a méltán híres és ikonikus olasz életérzés után, főleg, ha mindezt magyar tervezői outfitekben tehetjük meg. A Sugarbird legújabb kollekciója ezúttal a Comói-tónál mutatta meg először magát a turisták és helyiek legnagyobb örömére. Az egyik leghíresebb magyar heritage mintákat örvendezve fogadták az olaszok, ami nem is csoda, hiszen ismét egy különleges Czukormadár Kékfestő kollekció született.

Jagasics v. Csonka Hedvig, a Sugarbird márka alapítóját és tulajdonosát nem első alkalommal
láthatjuk már a brand modelljeként. A Czukormadár Kékfestő az egyik kedvenc kollekció témája, így hamar eldőlt, hogy ezúttal is ő áll majd a kamerák elé. Hosszú évek óta elsőszámú célja, hogy divatba hozza a magyart, mindezt nem csak itthon a magyar emberek számára, hanem nemzetközi szinten is.
Egészen Olaszországig repítette a Kékfestő kollekciót, ahol a hagyományos és erős kékfestő
motívumok éppúgy megállták a helyüket, mint az olasz majolika.

„A kékfestő mintát idén nem hagyományos módon dolgoztuk fel, hanem RAPA 73 elismert hazai képzőművész keze nyomán készült csempék inspirálták a kollekciót.
Az alapötlet onnan indult, hogy nem titkoltan nagy hatással vannak ránk Lisszabon híres csempéi, ahogyan az olasz majolika is. RAPA 73 kerámiái pedig pont megfelelően keltették életre a tradicionális kékfestő jegyeket számunkra ahhoz, hogy átvegyük az elemeket. Eleinte csak kendőket készítettünk, amiket konkrétan csempe mintákból raktunk össze, aztán a teljes kollekció tervezését folytattuk ennek mentén.

Még a hivatalos megjelenés előtt egy hétvégét töltöttünk Olaszországban, mivel a kreatív csapattal úgy éreztük, hogy jól állna a Kékfestő kollekciónak a méltán híres Comói-tó. Teljes mértékben inspiráció volt számunkra ott gyakorlatilag a teljes közeg és környezet.
A zseniális színek, a dióbabánkhoz illő barna riva, a mélykék víz és a természetesen nagy hatással volt ránk a parton található luxusszálloda is, az Il Sereno, ahol szintén azok a színek domináltak, amik legjobban passzoltak a kollekció darabjaihoz. Nem csak stílusában, de életérzésében is a legmegfelelőbb helyszínt választottuk ki. Velünk utaztak RAPA 73 csempéi is, hogy egy percre se feledkezzünk meg a legfőbb inspirációs elemeinkről.
Nagyon jól mutattak az éttermek asztalain a kék-fehér csodák.
Nagy dolognak számít, hogy a szálloda is repostolta Instagram storykban az anyagunkat, de a helyszínen is megjegyezték, hogy imádják a Kékfestő darabokat. Szuper kiskosztümök, kellékek, overálok, fürdőruhák, kiegészítők, signature alapdarabok alkotják a kollekciót, ami extra limitált, tényleg csak egyszer dobjuk idén piacra a kékfestő témát és mindenből néhány darab születik. Ezzel pontosan az a célunk, hogy ne jöjjön szembe a viselővel a szett egy-egy eseményen.” – avatott be a részletekbe Jagasics v. Csonka Hedvig.

A márkától megszokott módon ezúttal is több fázisban teszik elérhetővé a várva várt mesés Kékfestő kollekciót a www.sugarbird.com Online Shop-ban. Első ízben a fehér-kék fazonokat dobták piacra, extra limitált darabszámban, majd pár héten belül már elérhetjük a kék-fehér részét is a kollekciónak, aminek az egyedülálló kampányruhájáról mutatjuk az ikonikus hajón készült fotót. Több méter printelt anyag, hatalmas kitűző kiegészítőkkel és dióbabákkal. Imádjuk. Ahogyan a finoman kidolgozott fazonokat is, az arany és gyöngy kiegészítőkkel.
A Czukormadár Kékfestő kollekciónak is lett saját monogram mintája, az overprint. Mondhatni, hogy a teljes kollekció egyfajta életérzés, aminek egyedülálló pillanatait a Balatonnál vagy exkluzív külföldi nyaralások alkalmával szeretnénk átélni.