Lifestyle

Márkaépítés, ahogy senki nem csinálja!

Inez Priger és Gonja Duska egy igazi power-páros, akik bebizonyították, hogy egy márka a megfelelő stratégiával ki tud törni és nemzetközi sikereket érhet el. Két éves működésük alatt számos márkának segítettek már.

A StudiOH olyan magyar brandeket tudhat magáénak, mint az Adamo hinták, a Rooms and Stories vagy a Geopen kiadó.
Ők segítették a Dora Natura márka vizuális identitásának megtalálásában, de természetesen egy saját szerelemprojekt, a körvonal is a portfólió része.
Tudjuk, hogy egy jó ötlet magában nem elég, de mi is az a titkos összetevő, amitől egy márka kitűnik a tömegből? Erről beszélgettünk Priger Inezzel és Gonja Duskával.

Hogy indult a történetetek?

“Az elmúlt 6 évben szabadúszóként dolgoztam, különböző kreatív területeken és
különböző márkáknak. Tavaly jött el az a pont, amikor éreztem, hogy ez egyedül nem
megy tovább. Ha fejlődni szeretnék változtatnom kell. Ekkor kerestem meg Duskát, hogy
álljunk össze és alapítsunk egy boutique ügynökséget.” – meséli Inez.
“Úgy éreztem, hogy ez egy szuper lehetőség! Kettőnk tudásával és tapasztalatával olyan
egyedi megoldásokat tudunk kínálni, amelyekkel az ügyfelek látványos eredményeket
érhetnek el.” – mondja Duska.

Minden ügyfél különböző és másra vágyik. Hogyan néz ki maga a folyamat? Vagy
mindig változik?

“Minden ügyfél más-más kéréssel fordul hozzánk. Van akinek megvan az ötlete és nulláról kell felépíteni az egész márkát. Van akinek már megvan a terméke, de nem tudja hogyan és hol kellene megfelelően kommunikálnia. Közös párbeszéd indul el, ami segít nekünk jobban megérteni őt és a problémáit, ami segít nekünk elmélyedni és megérteni őt, hogy a legmegfelelőbb stratégiát tudjuk kialakítani. Minden megkeresés egyedi és rugalmasnak reagálunk mindegyikre. – meséli Inez.

Milyen értékeket tartotok a legfontosabbnak?

“A nyílt, őszinte kommunikációban hiszünk, mind egymás között, mind ügyfeleinkkel. 
A másik a bizalom, mert bár elsőre nem tűnik egyértelműnek, a kapcsolatunk az ügyfeleinkkel egy nagyon bizalmas viszony, hisz egy bizonyos szintig a kezünkbe adják márkájuk sorsát.” – mondja Inez és Duska.

Melyek a legnagyobb hibák, amiket egy márka megtehet?
“Az egyik legáltalánosabb és legnagyobb hiba talán az, ha egy márka nem önazonos. Ebből kifolyólag gyakran nem a célcsoportjának megfelelő üzenetekkel és tartalmakkal próbál kommunikálni. Így nem konzekvens és nem tud fejlődni. Azt is látjuk, hogy sokan házon belül próbálnak mindenre megoldást találni, ami költségek szempontjából teljesen érthető, viszont ez a megoldás végül sokszor eredménytelennek és drágábbnak bizonyul”. 

Milyen projekteken dolgoztok per pillanat?
Szerencsések vagyunk, mert nagyon sok izgalmas projektünk fut egyidejűleg.
Az állandó ügyfeleinken kívül, akiknél teljeskörű marketing feladatokat látunk el, számos rövidtávú projektet is vállaltunk. Egy arculaton és egy szakácskönyvön dolgozunk, ezen kívül hetente több fotózásunk van, ahol nem csak a kreatív koncepcióért, hanem a stylingért is felelünk – árulta el nekünk Inez.