Az Answear.hu új kommunikációs platformja olyan emberekhez szól, akik választ várnak a divat és az élet kérdéseire. Azokhoz, akik online vásárolnak, de az életet leginkább offline élvezik. Az Answear.hu új reklámja minden korosztályhoz szól, fiatalokhoz és idősebbekhez, azokhoz, akik érzik a fiatalos szellemiséget magukban, nem félnek megtörni a sztereotípiákat, és megragadják sors kínálta lehetőségeket.
Azokhoz, akik szeretik az új élményeket, örömmel kísérletezgetnek a a divattal, individualisták, és maguk diktálják maguknak a trendeket, nem másokét követi.
Az Answear.hu mint online divatáruház, a legkülönbözőbb vásárlók igényeihez igazodva kínálja választékát. Azok is megtalálják kedvenceiket, akik a klasszikus stílust részesítik előnyben, de azok is, akik a lazább darabokat kedvelik. A webáruház 2 napos kiszállítást ígér, így a gyors vásárlást kedvelők igényeit könnyedén kielégíti.
Emellett pedig ott van az Answear Club hűségprogram, egy ingyenes és egyedi opció, amely vonzó kedvezményeket biztosít a regisztrált tagoknak.
A kampányfilm ötletes és humorban gazdag jelenetei az élet apró örömeinek felfedezésére buzdítanak, legyen az egy gumimedence felállítása a nappalinkban vagy egy sakkjátszma a háztetőn.
Łukasz Zabłocki, a kampány rendezője 35 mm-es filmet használt, melynek köszönhetően a reklám különleges, autentikus, filmszerű hangulatot kapott.
A kampányt 7 országban – Lengyelországban, Ukrajnában, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Romániában és Bulgáriában – mutatják be egy 30, illetve két 15 másodperces TV szpot formájában, valamint online. A kommunikációs stratégiát és a koncepciót a Feeders Agency, a film gyártását pedig a Papaya Films jegyzi. Az Answear részéről a kampányt Wojciech Tomaszewski – marketing és e-kereskedelem igazgató – valamint Katarzyna Kaczmarczyk – marketingmenedzser – irányították.
A választ pedig már te is tudod: www.answear.hu!