A 990v1, 990v2 és 990v3 szezonális modellek mellett a kollekció klasszikus amerikai sportruházatot is tartalmaz majd. A kézművességre törekvő Santis pulóvereket, melegítőnadrágokat, rövidnadrágokat, hosszú ujjú pólókat és rövid ujjú pólókat tervezett.
Santis a hírnevét a New York-i érzékenységgel tervezett termékeinek köszönheti.
A hiteles történetmesélés iránti mély elkötelezettsége miatt is nagyra becsülik, amelyet a New Balance-szal végzett munkája során végig fog vezetni. A Santis MADE-re vonatkozó víziójának fókuszában azokra a tervek állnak, amelyek hangsúlyozzák a New Balance történetét, örökségét és mesterségbeli tudását a termékeken, az anyagokon és a színhasználaton keresztül. Ezt a narratívát használva a kollekció átfogó inspirációjaként, Santis ezt követően három különálló kategóriába osztotta azt :
- elevated legacy – A márka alapvető, klasszikus színeinek ünneplése prémium kivitelezésben
- uniform staple – Könnyen viselhető színek, amelyek a mindennapi ruhatár alappilléreivé válhatnak
- quickstrike – Innovatív színek és anyagok, amelyek egyedi megjelenést kölcsönöznek a kulcsmodelleknek
”Márkaként a New Balance mindig is vonzódott a nem hagyományos és független alkotókhoz, ezért is gondoljuk, hogy Teddy és a New Balance MADE in USA tökéletesen illik egymáshoz,” mondta Chris Davis, Chief Marketing Officer and Senior Vice President of Merchandising at New Balance. “Nemcsak hihetetlenül hiteles és szenvedélyes kötődése van a New Balance-hez, de egyedülálló helyzetben van ahhoz, hogy segítsen megőrizni a MADE történetét, amely a márka alapja, miközben a csak rá jellemző érzékeny tervezéssel irányítja a fejlődését.”
Teddy Santis munkáit a város inspirálja, ahol alkot – amit tervez, nem üres, mindennapi nosztalgia. Eredeti darabokat hoz létre, amik a jelen és a jövő New York-jához szólnak.
“A New Balance azért vonzott, mert olyan márkát épített fel, amely olyan értékekre épül, mint az integritás és a hitelesség, nem pedig a hírverés.” mondta Santis. “Óriási lehetőséget látok arra, hogy hiteles történeteket meséljek el valódi emberekkel az élen, olyan globális kampányokat hozva létre, amelyek összekötik alapvető értékeinket a világgal.”
A kollekció elérhető a newbalance.hu oldalon.