Beauty

Tiszta illat vagyok #ckeveryone

Az illatot a mai fiatalok ihlették, akik számára rendkívül fontos, hogy korlátok és határok nélkül kifejezhessék valódi önmagukat. Ezt a belső vágyat tükrözi az újonnan kreált CK Everyone Eau de Parfum, amely képi megjelenítésében az önazonosságot, hitelességet és szabad önkifejezést helyezi előtérbe. Glen Luchford fotóművész képein a színészként és gördeszkásként ismert Evan Mock, Elliot Sumner énekesnő, a neves vizuális művész, MLMA és a népszerű rapper, Priddy keltik életre a kampány üzenetét. A sokoldalú csapat az egyén sokszínűségét ünnepli merész képi megjelenítéssel.
A sokalakos kompozíció felszabadítja a lelkünk mélyén szunnyadó megannyi különleges ént, újra gondolhatjuk önmagunkat határok és konvenciók nélkül.

A CK Everyone Eau de Parfum illatüveg dizájnja Calvin Klein időtlen fehérnemű kollekciói előtt tiszteleg. Az üveget körül ölelő fekete-fehér szalag a parfüm intenzitását tükrözi és egyben egyértelmű kapcsolódást szimbolizál a divatházzal.
A matt fekete kupakkal és a merész logóval díszített üveg a CK Everyone Eau de Parfum intenzív üzenetét hordozza dizájnjegyeiben. Az illatüveg és a kartondoboz egyaránt újrahasznosított anyagok felhasználásával készült, az áttetsző illatüveg 10%-ban, a kihajtható karton pedig 30%-ban tartalmaz fogyasztói felhasználás után újrahasznosított anyagokat. Mindkét csomagolóanyag újrahasznosítható.

A CK illatok egyedi jegyeinek tovább örökítése érdekében az új parfüm megalkotásához a ház ismét Alberto Morillas mester parfümőrt, az ikonikus CK One és CK Everyone of CK Everyone Eau de Toilette illatok atyját kérte fel, valamint Franck Voelkl vezető parfümőrt és Gabriela Chelariu szenior parfümőrt.
A három parfümőr együttműködésének gyümölcse az uniszex CK Everyone Eau de Parfum, amely a CK Everyone EDT illatjegyeire épülő citrusos-fás illat.

Az illat lédús frissességgel indít a Mexikóból származó bionarancs jegynek köszönhetően. A szívjegy meghatározó összetevője, a felelős gazdálkodásból beszerzett Sri lankai Fekete Tea gondoskodik az illat intenzitásáról.
A fekete tea viszi tovább a CK One illatcsalád tea hagyományait, hiszen a CK One egyik kiemelt jegye a zöld tea, a kék tea pedig a CK Everyone EDT illat összetevője.
A szintén felelős gazdálkodásból származó Haiti Vetiver érzéki fás jelleggel gazdagítja az alapjegyeket.
A végeredmény egy valódi művészi alkotás, csodás ötvözet, dinamikusan ragyogó, mégis van mélysége.

A CK Everyone hagyományait a környezettudatosság iránti elkötelezettség terén is tovább viszi az új CK Everyone Eau de Parfum. A vegán formula 77%-ban természetes eredetű összetevőket, valamint természetes eljárás során előállított alkoholt tartalmaz. A CK Everyone Eau de Parfum Cradle to Cradle Certified® Gold minősítésű illat, amely szintén segít abban, hogy az új parfümöt tiszta illatként pozícionálhassa a márka, ezáltal is előmozdítva a pozitív társadalmi, etikai és környezetvédelmi változásokat.

Parfümőr: Alberto Morillas, Mester parfümőr, Franck Voelkl, Vezető parfümőr, Gabriela Chelariu, Szenior parfümőr.

Illatüveg dizájn: Calvin Klein Studio
Kreatív: Ferdinando Verderi and Calvin Klein
Kampány fotós: Glen Luchford
Állóképek: Anthony Cotsifas 
Ruhák: Calvin Klein CK One

Hazai forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.
Elérhető: 2022. februártól
Megvásárolható: Douglas, Müller,Marionnaud parfümériákban és webshopjaikban, valamint a www.lovebrands.hu webshopon.

Árak és kiszerelések:
Calvin Klein Everyone Eau de Parfum 50ml – 15.090Ft
Calvin Klein Everyone Eau de Parfum 100ml – 20.590Ft
Calvin Klein Everyone Eau de Parfum 200ml – 29.590Ft