A Puma küldetésének tekinti, hogy bátorítsa a nőket: legyenek erősek, határozottak, álljanak ki magukért. Tóth Gabinál kevesen képviselhetnék hitelesebben ezt a törekevést, hiszen karrierjével, nyilatkozataival és megjelenésével az egyik legjobb példakép hazánkban. Gabi a Puma Cali sneakerének lokális kampányában jelenik meg először hivatalosan Puma színekben. A fotók visszaadják a klasszikus Cali vibe-ot, a Los Angeles-i lemenő nap hangulatát, a Kaliforniára jellemző lazaságot, egyben céltudatosságot is.
A nők támogatása, bátorítása mindig is fontos volt számomra. Megküzdöttem mindenért, amit elértem a karrierem során, de büszke vagyok arra, ahol jelenleg tartok, és tele vagyok izgalmas tervekkel a jövőre nézve is. Örömmel állok a Puma márka mellé, és külön büszkeség, hogy együttműködésünk első látványos megnyilvánulása ez a fotósorozat a Calival.” – nyilatkozta Gabi.
A Cali-sztori
A klasszikus Cali fazont 1981-ben dobta piacra a Puma, de a California Techinque eredete korábbra nyúlik vissza. Az amerikai polgárháború során a fronton harcoló férfiak helyett a nők vették át a cipőkészítés feladatát is. Azonban fizikai erő hiányában nehezen boldogultak a hagyományos gépekkel és eszközökkel – ezért inkább kitaláltak egy új cipőkészítési módszert, ami jobban megfelelt az adottságiaknak.
Ez lett a California Technique, melynek lényege, hogy a cipő gyakorlatilag egy talpból és egy felsőrészből áll. A Puma 1981-ben elevenítette fel ezt a gyártási technológiát, természetesen modernizálva. A jól szellőző felsőrész és a puha gumi talp révén a nyolcvanas években a Cali sportoláshoz és utcai viseletre is népszerű fazonná vált.
A Cali 2019-ben is az erős nők cipője, mely őrzi a hagyományokat, mégis friss és aktuális sneaker.