Active

Új, saját tervezésű kollekciót vezet be a BioTechUSA

A teljes termékpalettát és a legújabb, saját tervezésű kollekcióját a cégcsoport 2023. június 27-én mutatta be az Alleeban lévő új üzletében. Az esemény házigazdája Lékai-Kiss Ramóna színésznő-műsorvezető, a BioTechUSA márkanagykövete volt, a szetteket pedig a márka influenszerei és modellek segítségével mutatta be a vállalat.

A BioTechUSA több mint 20 éve dolgozik azért, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a mozgás, a kiegyensúlyozott és aktív életmód örömét. A “The Feeling of Success” mottóval azokhoz az átlagemberekhez szól, akik tudatosan élnek, és szeretnék kihozni minden helyzetből a maximumot. Az étrendkiegészítők és funkcionális élelmiszerek mellett azonban egyre fontosabbá vált a cégcsoport számára sportruházati termékkategóriája, az Apparel is.

„Fogyasztói igényekre reagálva két éve vezettük be a magyar piacra ruhakínálatunkat, mely
kezdetben egy kisebb árukészlettel online volt csak elérhető. A sikeres tesztidőszak után bővítettük termékeink palettáját, és a vásárlóink visszajelzéseit is figyelembe véve teljesen az edzőtermi edzés iránt elkötelezett vásárlóink igényeire szabott prémium kollekciókat hoztunk létre. Tavaly két – összesen 100-féle ruhatípusból álló – saját tervezésű kollekciót vezettünk be a BioTechUSA márka alatt.
A legnépszerűbb termékeink a női leggingsek, a melltartók, valamint a férfi pólók, melyek együtt a teljes, ruházati termékekből származó árbevétel több mint 60%-át teszik ki.
A fennmaradó 40%-on pulóverek, rövidnadrágok és trikók osztoznak” – mondta Lévai Bálint, a BioTechUSA- cégcsoport társtulajdonosa és vezérigazgatója.

Prémium minőségű ruhák mindenkire szabva
Prémium alapanyagok, kényelem és jól kombinálhatóság – ez a három fő szempont jellemzi a
BioTechUSA ruházati üzletágát. „Bár termékeink elsősorban az edzőtermi edzés szerelmeseinek szólnak, az idei év egyik trendje, hogy sportruházatot nemcsak sporthoz lehet viselni, hanem különböző outfitek alapdarabjai vagy kiegészítői is lehetnek. Stílusban a letisztult, lazább, oversize darabok hódítanak, a nyári divatba visszatértek az élénkebb színek, például a pink, a türkiz, de megmaradtak alapnak a földszínek is. Egyre inkább divatos sportmelltartót hordani felsőnek, vagy leggingset farmer helyett egy inggel, blézerrel” – avatott be a részletekbe Kovács-Dávid Andrea, a BioTechUSA Apparel kategóriamenedzsere.

Új, saját tervezésű kollekciót vezet be a BioTechUSA
A teljes termékpalettát és a legújabb, saját tervezésű kollekcióját a cégcsoport 2023. június 27-én mutatta be az új üzletében. Az esemény házigazdája Lékai-Kiss Ramóna színésznő-műsorvezető, a BioTechUSA márkanagykövete volt, a szetteket pedig a márka influenszerei és modellek segítségével mutatta be a vállalat: Ferentzy-Kiss Virág fitnesz világbajnok, a BioTechUSA jótékony nagykövete az edzőtermi edzés, Gelencsér Tímea szépségkirálynő, műsorvezető a hétköznapi viselet, Kovács- Nyári Diána, színésznő, a BioTechUSA jótékony nagykövete a futás, Novák Zalán, sportoló, influencer pedig a férfi kollekció alapdarabjait viselte. “Óriási megtiszteltetés számomra, hogy nemcsak az esemény házigazdájaként, hanem az idei évtől márkanagyköveteként is együtt dolgozhatok a BioTechUSA-csapatával. Egész életemben rendkívül fontos volt számomra az egészséges és fitt életmód, ami a vállalat által képviselt legfontosabb alapértékek egyike. Az pedig már csak hab a tortán, hogy az edzés mellett a rohanós hétköznapokhoz is olyan prémium minőségű ruházati termékeket kínál a vállalat, amely a kényelem mellett csodásan néz ki” – nyilatkozta az eseményt követően Lékai-Kiss Ramóna.

Lékai-Kiss Ramóna, Kiss Virág, Kovács-Nyári Diána és további márkanagykövetek talpig
Apparelben a kifutón

A cégcsoport több mint 100 véleményvezérrel dolgozik együtt, több mint 10 országban fitnesz, e-sport, vegán, beauty, élsportoló és vlogger vonalon, akik a vállalat értékeit és üzeneteit hitelesen tudják közvetíteni. Fontos számára, hogy influenszerei, sportolói egyben fogyasztói is legyenek, akik történetükkel is rácsatlakoznak a The Feeling of Success mottóra, és másokat is inspirálnak. Ez az Apparel esetében sincs másként. A nagyközönség többek között Dukai Regina, Gelencsér Tímea, Epres Panni, Kiss Jenő, Kiss Virág, Lékai-Kiss Ramóna, Kovács-Nyári Diána, Oczella Eszter, Oczella Krisztina, Szilágyi Szilvia és Tatár Csilla közösségi platformjain találkozhat az Apparel ruhadarabokkal, a nemzetközi influenszerek között pedig a kedvenc Apparel sportuhájába bújik sokak mellett Colleen Schneider, Ulisses és Diego Sechi is.