Lifestyle

Virtuális kiállás a vakvezető kutyák képzése mellett

Az idei rendhagyó év ellenére sem marad el a Dorko Loyalty is Royalty kampánya. Immár 6. alkalommal kerül sor a hagyománnyá vált kezdeményezésre, ezúttal részben virtuális módon, melyhez hazai sportolók, művészek, előadók és hírességek is csatlakoztak. A Dorko 2020-as fő célja, hogy összegyűljön az 1,8 millió forintos támogatás, amivel legalább egy vakvezető kutya teljes körű képzését támogatni tudják. Ehhez elég akár 18 db limitált pulóver eladása is.

A Dorko életében mindig is nagy hangsúlyt kapott az olyan szervezetek támogatása, amelyek egyébként nem kapnak elegendő reflektorfényt.
A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének vakvezető kutyakiképző központjánál nagyon hosszú várólista van, sokan akár éveket is kénytelenek várni vakvezető kutyára hazánkban.

A Loyalty is Royalty kampány küldetése, hogy minél több magyarországi látássérült mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs. Évente akár 100-120 ismert művész, előadó, híresség és sportoló csatlakozik a magyar márka kezdeményezése mellé, ami idén otthon készült szelfikkel és fotókkal történik meg olyan nagyszerű emberekkel és együttesekkel, mint például Marsalkó Dávid, Járai Márk, BSW, Hooligans, Deniz, Fucsovics Márton, Tücsi, Sofron István, Kucsera Gábor,
Tápai Szabina, Horváth Éva, Dukai Regina, Heinz Gábor Biga, Gelencsér Tímea, Kollányi Zsuzsi, Harsányi Levente, Hódi Pamela, Juhász Roland, Lipcsei Betta, Kelemen Henrietta, Feczesin Róbert, Torghelle Sándor, Schatzl Nadine,
Lukács Viktória, Ocho Macho, Túróczi Réka, Metzker Viktória, Fodor Rajmund,
Fekete Dávid, Fekete Ádám, Lotfi Begi, Kóger Dániel, Cloud9+, Pixa, Mikler Roland, Bánhidi Bence, Zubai Szabolcs, Verrasztó Dávid, Verrasztó Evelin, Andro, AK26, Priskin Tamás, Sass Dani, Balázs Attila, Festy, Szatmári András, Pávkovics Bence, Cserpes Laura, DR. BRS, Fenyvesi Zoltán, Kocsis Korinna, Horváth Cintia, Jóni Máté, Hevesi Kriszta. Eddigi években sikerült közel 10 millió Ft-ot gyűjteni az MVGYOSZ vakvezető kutyakiképző központ számára, ám a Dorko itt még nem szeretne megállni.

A magyar márka fő célja 2020-ban, hogy összegyűljön legalább egy vakvezető kutya teljes körű képzését fedező 1,8 millió forintos összeg. Ennek érdekében idén is megtervezésre került egy Loyalty is Royalty kollekció, melynek kapcsán többféle támogatói fokozatú termék és szett – póló, pulóver, maszk – vásárolható meg a www.dorko.hu weboldalon vagy a márka budapesti üzletében. (Budapest, Andrássy út 33.) A kollekcióban idén helyet kapott egy limitált hoodie is, melynek jelképes összege 100.000 Ft, így ebből akár elég lenne 100 db-ot eladni ahhoz, hogy egy vakvezető kutya kiképzését fedezhessék. A Loyalty is Royalty kollekcióból befolyt összeg nyereségének 100%-át ajánlja fel minden évben a Dorko az MVGYOSZ vakvezető kutyakiképző központ számára.

A hazai művészekhez és sportolókhoz virtuálisan csatlakozva most bárki felhívhatja a figyelmet a kampány fontosságára az egyedi, Instagramon elérhető augmented reality maszk használatával is.

További információk a Loyalty is Royalty kampányról:
www.dorko.hu/propaganda/loyaltyisroyalty

#loyaltyisroyalty #virtualiskampany #dorko #johelyekrevisz