A járvány tavaszi első hulláma után november közepe óta ismét csak elvitellel és kiszállítással tudják biztosítani működésüket az éttermek, illetve kávézók. Az elmúlt nyolc hónapban már összesen több, mint 1500 étterem és üzlet jelezte csatlakozási szándékát a NetPincér felé és ami eredetileg a vészhelyzet elhárítására szolgált, az mára a szolgáltatásuk egyik alappillérévé vált: mostanra természetes számukra az, hogy házhoz is szállítanak.
Számos új partner csatlakozott az elmúlt hetekben is
Ma már az is látszódik, hogy a vírus második hulláma is hatással van az éttermek és üzletek működésére: a november közepe óta életbe lépett kijárási tilalom bejelentésekor szinte percről percre érzékelte a NetPincér a megrendelők és az éttermek reakcióit is. Az elmúlt időszakban is számos új megkeresés érkezett a céghez: novemberben összesen több, mint 300 partner jelezte csatlakozási szándékát a NetPincérhez. Az újonnan csatlakozott éttermek között szerepel például a Sárközi Ákos által fémjelzett Textúra Étterem, a Tokio, a Bestia, a Cafe Vian, a Czakó Kert, a Törökméz, a Don Doko Don Japán Bistro, a Vadrózsa Étterem, a Tuning Burger és a Pizza Kávé Világbéke is.
25 millió Forint a partnerek megsegítésére
Annak érdekében, hogy a nehéz helyzetbe jutott partnereinek támogatást nyújtson a NetPincér, több intézkedéssel is segít a cég. Egyrészt november 26-tól egészen január 6-ig elengedik a jutalékot az elviteles rendelések esetében. Emellett pedig elindítják a „Segítsd a NetPincér Partnereket!” kampányt, amelynek keretében a NetPincér több, mint egymilliós megrendelői bázisának tagjai összesen 25 millió Forint keretösszegben lehetőséget kapnak fejenként egy-egy „VELETEKVAGYUNK” kuponkód egyszeri felhasználására 2.000 Forint feletti vásárlás esetén.
Ebből 500 Forint pénzbeli támogatást az a NetPincér Partner kap minden esetben, ahol a felhasználó leadja rendelését, a másik 500 Forint kedvezményben pedig a megrendelő részesül. Ezáltal a cég nemcsak segít a felhasználóknak, hogy kedvezményes áron rendelhessenek, hanem plusz rendeléseket is ad a partnereinek, és közvetlen pénzügyi támogatásban is részesíti őket.
Felgyorsított csatlakozás a partnerek és a futárok számára is
A vállalat már a tavaszi első hullámban is igyekezett segíteni a bajba jutott szolgáltatóknak. Azoknak, akik likviditási gondokkal küzdenek, már március elején elérhetővé tették azt a lehetőséget, hogy ideiglenesen átálljanak a heti elszámolásra és ez azóta is él. Emellett áprilisban, megkönnyítve a kisebb NetPincér GO éttermek helyzetét, a cég állta a szállítási költségüket, ezzel 28 városban több száz étteremben volt díjmentes a házhoz szállítás egy hónapon keresztül. A házhoz szállítás elindítása egyébként egyszerű. A NetPincérnél már tavasszal felgyorsították az új partnerek csatlakozási folyamatát, így a jelentkezéstől számítva akár már 3 napon belül lehetséges a kiszállítás beindítása az új partnerek számára. A NetPincér működéséhez arra is szükség van, hogy a futárflotta méretével is lekövessék a folyamatosan emelkedő keresletet. A szerződött futárpartnerek száma március óta összesen több, mint 3000 fősre növekedett, év végéig pedig többszáz fővel szeretnék még bővíteni a létszámot. A vállalatnál elérhető a NetPincér Futártámogatási Program, aminek keretében azoknak a futár partnereknek nyújtanak pénzügyi támogatást, akik házi karanténba kényszerülnek és így nem dolgozhatnak. A futárok csatlakozása is gyors és egyszerű: a NetPincér már tavasszal átállt az online felvételi folyamatra, amelynek köszönhetően megháromszorozták felvételi kapacitásukat és már nemcsak a regisztráció, de a betanulási folyamat is online működik.
Alapítványi támogatás és ételosztás a vírushelyzetben
A NetPincér már több, mint két éve biztosít felületén adakozási lehetőséget, ma már hét alapítvány részére. A Magyar Vöröskereszt munkáját március óta segíthetik a felhasználók, mellettük gyermekalapítványt, állatmenhelyet, nélkülözőket és közösségi erdőket is lehet támogatni.
A lehetőséget pedig szívesen használják ki a fogyasztók: a jótékony adományok összege a tavaly ilyenkorhoz képest több, mint kétharmaddal nőtt. Tavasszal a járványügyi helyzetben a Magyar Vöröskereszt és a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet közös járványügyi kezdeményezését is segíthették a NetPincér felhasználói, jelenleg pedig a Magyar Vöröskereszt egyéb kezdeményezései mellett a szervezet karácsonyi szociális akcióját is lehet támogatni az „Ünnepi ragyogás” tétel kiválasztásával, amelynek befolyt összegéből tisztálkodási, valamint tisztasági és fertőtlenítő szereket vásárolnak a szociálisan nehéz helyzetben lévőknek, így támogatva őket a koronavírus elleni védekezésben. Az alapítványi támogatás mellett a partnereit bevonva is igyekszik segíteni a NetPincér. Az első hullám során például hetente több alkalommal szállítottak reggelit, meleg italt és meleg ételt a Szent László Kórház munkatársainak.
A jótékony kezdeményezések mellett azonban a NetPincér legfontosabb célja az, hogy a következő hónapokban a rendelkezésére álló minden eszközzel segítse partnereit a vállalat. „A következő időszakban még több intézkedéssel készülünk, hogy segítsük a partnereinket, hiszen az érdekeink közösek. Bízunk abban, hogy együtt sikeresen átvészelhetjük a mostani helyzetet is és hamarosan visszaállhat a rend a régi kerékvágásba!” – tette hozzá Patai Zoltán, a NetPincér ügyvezetője.