Hello Kitty® már majdnem fél évszázada foglal el fontos helyet a popkultúrában. Nemcsak a világ egyik legimádottabb karaktere, hanem ironikus, nosztalgikus és szégyentelenül menő kulturális ikon is. Ez az oka, hogy 45-dik születésnapjának megünneplésére a Levi’s® egyesítette erőit a Sanrio-val és közösen jelentetnek meg egy limitált Levi’s® x Hello Kitty® kollekciót nőknek és lányoknak.
“Hello Kitty® x Levi’s®? Azt hiszem, szükségünk lesz egy új szóra a cukiság leírásához,” mondta Jonathan Cheung, a Levi’s® tervezési innovációs alelnöke.
Az utcai viselet esztétikáját szem előtt tartva, a kollekcióban pólók, topok, kapucnis pulóverek és farmer lesznek, mind telis-tele a roppant népszerű japán karakter mintáival. A kulcsdarabok egyike a Levi’s® Baggy Overalls Hello Kitty® printtel borítva, az oversize Dad Trucker dzseki Hello Kitty® felvarrókkal, és az Unbasic Hoodie a klasszikus Levi’s® Batwing logón lazító Hello Kitty® -vel és a barátaival.
A Levi’s® és Hello Kitty® mindketten ikonikus kulturális mérföldkövek, hatalmas érzelmi hatással. A nosztalgia és a mély személyes kötődés tökéletessé teszi ezt a párosítást, amelyben két ismerős kedvenc állt össze, hogy valami teljesen újat hozzanak létre.
“A Hello Kitty® és a Levi’s® mindketten globális lifestyle márkák, amelyek hatnak a divatra és a kultúrára,” mondta Maureen Bergmueller, a Sanrio, Inc. marketing és brand management alelnöke. “Limitált kiadású kollekciónk Hello Kitty’s® ikonikus képeit olvasztja össze a Levi’s® legismertebb modeljeivel, egy szuper cuki csavart adva a klasszikusoknak. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy a Levi’s®-szel közösen ilyen stílusosan ünnepelhetjük Hello Kitty’s® 45-dik évfordulóját ezzel a régóta várt kollekcióval.”