A 2021. augusztusától kapható illatot a #FloraFantasy kampány kíséri, melynek arca a zene világában sok szempontból úttörőként emlegetett, zenei felvételeket készítő, sokszoros platinalemezes művész és dalszerző Miley Cyrus.
A lenyűgöző fantáziavilágot a japán anime ihlette. A japán kawai (aranyos, kedves) stílusjegyeket hordozó vidám álomvilág tárul elénk, ahol a cukiságból sosem elég. Generációjának megtestesítőjeként Miley Cyrus az önkifejezés fontosságát, az optimizmust és a hitelességet képviseli. A virágokkal és bolyhos bundájú állatokkal teli fantáziavilágban a Gucci Flora Gorgeous Gardenia a vidámság kifejeződése, jellegzetes virágos illat azoknak, akiknek lelke szabadon szárnyal.
A Gucci Flora Gorgeous Gardenia debütálása egybeesik a Gucci Ház alapításának 100. éves évfordulójával, amelyet az illat megjelenésében Alessandro Michele vízióját tükröző, jellegzetes Flora mintákkal díszített lakkozott pink illatüveggel ünnepel.
Az illatcsalád új tagja, a Gucci Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum az eredeti Eau de Toilette koncentráltabb változata. Vidám virágos illat, melynek meghatározó illatjegye a gardénia. Ezt a virágot az idők kezdete óta csodálják ragyogó szépségéért, és a legendák szerint elixírekben, varázsitalokban is felhasználták. Ezek a hiedelmek és titokzatos erejébe vetett hit adták az ihletet, hogy a pompás Fehér Gardéniát szoláris Jasmine Grandiflorum Absolute jeggyel ötvözzék. A modern virágos illatkompozíciót vidám színezettel gazdagítja, az illat viselőjét pedig felvidítja a Körte Virág, a csipetnyi Barna Cukor pedig finoman édes felhőbe burkolja.
A csomagolás
A Gucci Flora Gorgeous Gardenia illatüvege megújult, formája kissé megnyújtott.
A lakkozott pink üveg és a fényes aranyszínű kupak szemet gyönyörködtető. Feltűnő újdonság, hogy az illatüveget Alessandro Michele víziója által ihletett, a Ház jellegzetes Flora mintái díszítik, amelyek a márka identitásának meghatározó jegyei.
A színpompás virágokat Vittorio Accornero művész festette a Gucci részére 1966-ban. Nemcsak az illatüveget, hanem az elegáns bordázott papírból készített kartondobozt is beborítják a csodálatos virágminták.
A kampány
„Minden illattal egy újabb világ tárul fel, amely felfedezésre csábít, a virágokra pedig különösen igaz, hogy végtelen lehetőséget rejtenek magukban. Amikor beleszippantunk egy gondosan összeválogatott virágcsokorba, érezhetjük a virágok egyedi, jellegzetes illatát, gyönyörködhetünk harmóniájukban, melyhez hasonló élményt ad a szokatlan illatvilágával, érzékiségével és intenzitásával csábító Gardenia illat. A kampányhoz igyekeztünk egy szürreális és lenyűgöző világot varázsolni Miley Cyrus köré, játékos kontrasztot teremteni a művész rock ‘n’ roll beállítottsága és a virágos univerzum között” – meséli Alessandro Michele.
A #FloraFantasy kampányt Petra Collins fényképezte és rendezte. A kampány valójában utazás egy cuki rózsaszín világban, melyet a japán anime ihletett, és áthatja a pop stílus. A történet főhőse a művész, színész, úttörő szellemiségű, emberbarát beállítottságú Miley Cyrus, akit tökéletesen kikefélt bundájú hófehér uszkárok és pihe-puha perzsa macskák vesznek körül. Fehér kerítéssel szegélyezett otthonába invitál bennünket, melynek kertjét virágágyások tarkítják. Az egyik pillanatban még állatkáit simogatja a kertben, majd kiszakadva ebből a környezetből már a tengerparton gitározik. Tisztelettel adózik a rock ‘n’ roll nagyjainak, miközben a saját generációját meghatározó hitelességet és önkifejezést is képviseli.
„A Flora Gorgeous Gardenia kampány valódi kihívás volt, mert teljesen újszerű képi megjelenítéssel kellett közelítenünk a virágok világához. Az ihletet Miley Cyrus művész adta, akinek a lelkét áthatja a rock ‘n’ roll, miközben az eklektika is közel áll hozzá… Mert ki meri azt állítani, hogy a rock ‘n’ roll és a virágok nem férnek meg egymás mellett és nem testesíthetik meg együtt a Flora univerzumot?” – vallja a kampányról Alessandro Michele.
Pink és pasztelszínű árnyalatok varázsolják elénk a film szürreális világát, és repítik el a nézőt egy anime álomba, Flora Fantáziába, amely a valóságból egy teljesen más dimenzióba vezet át.
Miközben Miley rajzfilm figurává változik, a néző egy képzeletbeli világban találja magát, ahol a természet életre kel. Miley újra saját alakot ölt, miközben a Gucci Flora Gorgeous Gardenia illatüvege megjelenik középen színpompás virágokkal övezve.
Stáb:
Kreatív vezető: Alessandro Michele
Művészeti vezető: Christopher Simmonds
Fényképész/Rendező: Petra Collins
Sminkművész: Thomas de Kluyver
Haj Stylist: Paul Hanlon
Zene: „Delicious”
Dalszerzők: Jacqueline Blake (PRS), Caroline Askew (PRS), Conall Ronan Fitzpatrick (PRS)
Kiadó: Wixen Music UK Ltd (PRS)
Producer: Omer Fedi & Blake Slatkin
Előadó: Miley Cyrus
Az illat megvásárolható augusztus végétől itt: Douglas Parfümériák, www.douglas.hu, Müller Parfümériák, Marionnaud Parfümériák
Kizárólagos hivatalos hazai forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.
#FloraFantasy