Budapest, 2019. április 26. – A Föld napja alkalmából szervezett kávészemináriumot a Starbucks magyarországi leányvállalata, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet az etikus és felelős kávéfogyasztás fontosságára. A környezetbarát megoldásokat támogató vállalat a fenntartható kávétermesztésben– és fogyasztásban látja a jövőt.
Etikus kávétermesztés
A Starbucks számára kiemelten fontos, hogy a kávéfelvásárlás során tiszteletet tanúsítson a kávétermesztő közösségek és farmerek felé. Éppen ezért dolgozta ki az etikus beszerzésre vonatokozó irányelveit (C.A.F.E.), amelyek kiterjednek a termékminőség, a gazdasági átláthatóság, a közösségi felelősségvállalás és az aktív környezetvédelmi intézkedések területére.
Kerek Fanni, a Starbucks hazai brand managere
„A Starbucks elkötelezett az etikus viselkedés mellett a vertikum minden szintjén. A farmerek és a kávétermő területek támogatása mellett partnereink képzése és az egyenlő esélyek megteremtése is hangsúlyos szerepet kap. A vállalat emellett részt vesz a NextGen Cup Challenge nevű kezdeményezésben, amely az újrahasznosítás kihívásaira keres megoldást. A Starbucks a Closed Loops Partners nemzetközi szervezettel közösen indította a Kihívást, amelynek végső célja egy teljesen lebomló bögre megalkotása, amely éves szinten 600 milliárd műanyagpoharat válthat ki világszerte.”