Lifestyle

A COCA-COLA nyári kampánya: a COKE STUDIO zenei platform még több élményre hív

A Coca-Cola 2022 májusában indította el a Coke Studio nevű platformját, amely egy digitális, folyamatosan elérhető, határokon átívelő színpadként szolgál a feltörekvő előadók számára. Számos színes és felejthetetlen élményen és helyszínen keresztül mutatja be a Coke Studiot, aminek része többek között a SZIGET fesztivál is.

A Coke Studio platformjával élőben és online az alábbi helyszíneken találkozhatnak majd a fogyasztók Euróra-szerte:

  • SZIGET, Budapest  
  • Lollapalooza Stockholm  
  • Lollapalooza Paris  
  • Lollapalooza Berlin   
  • Untold, Románia  
  • Coca-Cola Music Experience, Spanyolország

Online pedig ide lehet kattintani.

A Coke Studio májusi indulása után a Coca-Cola igazán ütős nyári zenei élményekkel bővíti a most már globálisan is elérhető zenei platformját. Az elsősorban Z generációs zenerajongókat célzó Coke Studio egy olyan folyamatosan elérhető egész éves programot kínál, ami a zenén keresztül szól a fiatal fogyasztókhoz.

A Coke Studio bemutatkozik majd a budapesti SZIGET-en is, ahol többek között edukációs jelleggel és a szelektív szemétgyűjtés támogatásával is felhívják a fesztiválozók figyelmét a körforgásos gazdaság és az újrahasznosítás fontosságára, de jelen lesz a márka a legtöbb európai zenei eseményen is, mint például a romániai Untold fesztiválon, vagy a berlini, párizsi és stockholmi Lollapalooza-n is.

A hazai rajongók idén már találkozhattak a VOLT fesztiválon a Coca-Cola standjával, de az idén június 29. és július 2. között zajló Balaton Sound-on, az “Elrow @ Coca-Cola Stage” en  is megpihenhetnek a fáradt fesztiválozók egy frissítő ital társaságában.
Az augusztus végén zajló SZIN-en pedig még a Z generáció kedvenceivel, Palkovics Zórával és Keller Adéllal is összefuthatnak a fogyasztók.

Az európai fesztiválturné mellett a Coca-Cola a saját, madridi Coca-Cola™ Music Experience elnevezésű fesztiválján is számos, a „Nyiss a csodára” márkafilozófiára épülő élménnyel várja majd a lelkes fiatalokat. Emellett a Coke Studio mind az Untold, mind a SZIGET fesztivált streameli majd, hogy a rajongók egy percre se essenek ki a nyár ritmusából. Mindez a Coke Studio YouTube platformján érhető majd el, ahol a fesztiváltartalmak mellett számos érdekes bejelentéssel készül majd a márka.

A Coca-Cola itthon is futó nyári promóciós kampányában a nyertesek ízelítőt kaphatnak az igazi fesztiválélményből is:  

  • Jegyeket nyerhetnek és így kilátogathatnak a fesztiválokra  
  • felejthetetlen és varázslatos zenei élményekkel gazdagodnak  
  • a fesztiválokon pedig megtapasztalhatják a márkához kapcsolódó élményeket

Vida Annamária, a Coca-Cola brand managere így nyilatkozott a márka nyári kampányáról:  

“A Coca-Cola legújabb kampánya a nyár ritmusát diktálva igazi fesztiválhangulatot hoz el a Z generációnak: belépők, utazások, és megannyi érdekes aktivitás, amit a Coca-Cola termékek kupakjai rejtenek. Legyen szó online, vagy offline szórakozásról, a Coke Studio ezt a kettősséget megragadva hozza közel rajongóihoz idén nyáron a márkát.”

További információ a nyereményjátékról:Coca-Cola App | Coca-Cola HU

Mi a Coke Studio?
A Coke Studio a zene egyedülálló képességét ünnepli, mégpedig azt, ahogyan a zene képes egyesíteni és felemelni, egyúttal egy olyan kapcsolódási pontot biztosít a rajongóknak világszerte, ahol találkozhatnak egymással és egy új élményeket szerezhetnek. A Coca-Cola globális színtérre terjeszti ki a Coke Studio™ zenei platformot, amely az eredetileg 2008-ban Pakisztánban indított programra épül.  A globális Coke Studio program most először lesz állandóan elérhető digitálisan, ezzel lehetőséget biztosítva a feltörekvő tehetségeknek, hogy partnerekké váljanak, alkossanak és új közönségnek nyújtsanak varázslatos zenei pillanatokat. Az első ilyen pillanatot a “The Conductor” elnevezésű klip kelti életre, amelyben hét művész dolgozik együtt azon, hogy újraértelmezzék a Queen ikonikus “A Kind of Magic” című dalát.
A Coke Studio és a “The Conductor” a Real Magic™ – a Coca-Cola által tavaly év végén bevezetett új globális márkafilozófia – legújabb elemei. A platform egyik központi eleme, hogy hiszünk abban, hogy a különbözőségeink gazdagabbá teszik a világot, amelyben élhetünk – és hogy a “valódi varázslat” akkor történik, amikor közös élményeken osztozva találkozunk, mind digitálisan, mind a való életben.