A főváros egyik legnagyobb multimodális közlekedési csomópontjánál, a XI. kerületben található Etele Plaza számos üzlettel, étteremmel, kávézóval, szupermarkettel, multiplex mozival, edzőteremmel, gyerekeknek készült korszerű játszóházzal, valamint további szolgáltatásokkal és 1300 parkolóhellyel várja a látogatókat immáron több mint egy éve. A széles brand- és termékpalettát, a prémium szolgáltatási környezetet a környék és a közeli hegyvidéki kerületek igényeihez igazodva alakították ki.
Ezekről a területekről kényelmesen megközelíthető az üzletközpont tömegközlekedéssel, autóval, de akár gyalogosan is.
Az Etele Plaza stratégiájának fontos alappillére, hogy minél szélesebb választékkal várja a vásárlókat, erősítse prémium kínálatát, és számos nemzetközi márkával színesítse bérlői összetételét, melynek elérésében a három új világmárka üzleteinek megnyitása mérföldkőnek számít. A legújabb divatüzlet, a HUGO, a kifinomult öltönyökről, az igényes ruházatról, parfümökről és kiegészítőkről ismert Hugo Boss márka egyik új irányzata, ami a klasszikus öltönykínálat mellett a fiatalabb, divatra érzékeny célcsoportnak szóló termékeket forgalmaz, hasonlóan, mint az Amerika elsőszámú designer farmereit és ikonikus fehérneműit gyártó Calvin Klein.
A Calvin Klein és a sportosan elegáns Tommy Hilfiger üzletek augusztusban nyitották meg kapuikat az Etele Plaza-ban.
A világszerte márkánként több, mint 1000 üzlettel rendelkező hálózatok hazai franchise partnere, a Roland csoport, az Etele Plaza-ban most megnyíló három prémium ruházati boltjával elérte a 23. értékesítési pontot Magyarországon, ugyanakkor egy fontos állomás a cég életében: ez az első alkalom, hogy a budai oldalon valamennyi márkájával egyszerre, egy helyen képviselteti magát, így a legújabb HUGO, Calvin Klein és Tommy Hilfiger üzletkoncepciót hozva el az Etele Plaza kínálatába, amellyel külföldön is kevés helyen találkozhattak eddig a vásárlók. A márkák minden üzlete „tailor made”, hiszen a helyiségek terveinek kialakításánál nem csak az üzlethelyiség, hanem az üzletközpont egyediségét is figyelembe vették a tervezők.
„A három új üzlet nyitásával ismét egy lépéssel közelebb jutottunk ahhoz, hogy teljes legyen az Etele Plaza bérlői összetétele, hiszen a kezdetektől arra törekedtünk, hogy minden vásárlói rétegnek kínáljunk alternatívát a vásárláshoz. Külön büszkeség számunkra, hogy a 3 világhírű brandet forgalmazó Roland csoport az Etele Plaza-t választotta az új üzlet struktúra bevezetésére, és így egyből három új világmárkával bővült a kínálatunk, melyet terveink szerint már csak „finomhangolnunk” kell.” – mondta Deutsch Krisztina, az Etele Plaza bérbeadási és marketingigazgatója.
A budai oldal legújabb bevásárlóközpontja így egyértelműen fashion desztinációvá vált, hiszen, ha valaki divat bevásárlásra indul, az Etele Plaza-ban minden fontosabb márkát megtalál. Így a budai oldalon egyedül itt érhető el többek között a Massimo Dutti, a Zara Home, az Oysho, a Tommy Hilfiger, a Calvin Klein, a Hugo, a Replay, a GAP és a Peek and Cloppenburg kínálata. A divat mellett az Etele Plaza egyéb területeken is vonzó felhozatala biztosítja, hogy a vásárlók mindent egy helyen megtaláljanak, legyen szó akár lakberendezésről, ékszerről, sportról, szolgáltatásokról vagy szórakozásról.