Mindenki számára jól látható bármilyen képen, ami a mesterről készült, hogy Rossi rajongója az ékszereknek. A sok karkötője mellett viszont feltűnik egy trikolór gyűrű piros, fehér, zöld színekben. Rossi és nagyon kedves jóbarátja – aki szintén vérbeli olasz, és Budapesten van étterme – ezt a gyűrűt közösen csináltatták a születésnapjukra, amiben az olasz zászló apró, színes kövekből van kirakva, Rossi pedig azért is szereti, mert csak nézőpont kérdése, hogy ki melyik náció zászlóját véli felfedezni benne: magyar, avagy olasz. A sok karkötő mellett pedig kitűnik egy a többi közül: a 2020-as EB után a magyar válogatott stábja lepte meg Rossit egy ezüst karkötővel, melybe a „Ria, Ria, Hungaria” feliratot gravírozták.

Olaszország messze földön híres gasztronómiájáról, de nem csak a pizzák vagy az ízletes tésztakülönlegességek miatt: világszerte rajongunk az igazi olasz kávéért.
Ezzel Rossi sincs másként: vérbeli olaszként ő is az itáliai kávékultúra nagy rajongója, és napi 5-6 csészével is fogyaszt a „fekete nedűből”. Reggel cappuccinoval indít, utána pedig szigorúan csak espressot iszik, ízesítés nélkül. És hogy issza a cappuccinot? Mostantól bárki kipróbálhatja, hiszen április elsejétől a MOL Fresh Corner hálózatában elérhető a mester receptje alapján készült kávé: egy gazdag, krémes cappuccino, pralinésziruppal és ajándék Lindt Nuxor étcsokoládéval.
A szezonális ajánlat különlegessége, hogy minden Rossi elképzelése alapján készült: a kávéfajta, a szirup és még a csokoládé is az olasz szakember saját választása.

Aki járt már a válogatott meccsein, és esetleg jóval a mérkőzés kezdete előtt érkezett, feltűnhetett neki egy érdekesség, mégpedig a pályabejárás kapcsán: igen, Rossit sosem láthatjuk a meccs előtt a pályán, így volt ez a március 27-i EB selejtező mérkőzésen is.
Ez egy olyan különleges szokás nála, amit már-már babonának hívhatnánk – talán ez is lehet a kapitány egyik titka a sikerhez vezető úton – de amíg olyan gyönyörű eredményeket hoz, mint a bolgárok elleni háromgólos győzelem, bármit elnéznénk neki.
A MOL-csoport hálózatába tartozó Fresh Corner egy finom ételeket és kiváló kávét kínáló gasztronómiai koncepció, amely 2015-ös indulása óta folyamatosan fejlődik: immár 271 Fresh Corner található országszerte, ez 269 töltőállomást és két külön kávézót jelent, a régióban pedig közel 1200 Fresh Corner található a MOL-csoport országaiban, így a vállalat üzemelteti az egyik legnagyobb kávézóláncot Európában.
A régió számos piacán a MOL-csoport vezetett be elsőként ilyen széles gasztronómiai kínálatot a töltőállomásain, beleértve a magas minőségű kávét, a friss és ropogós hot-dog-ot, a frissen készített szendvicseket és melegszendvicseket, illetve egyéb friss pékárukat. A Fresh Corner lánc kínálatának alapja kezdettől fogva a legmagasabb minőségű hot-dog és kávé volt. A kávé volt az apropója a március 29-én Marco Rossival, a Fresh Corner márkanagykövetével tartott közös sajtótájékoztatónak is a MOL Campus Cafeban. A mester kedvenc kávéja egy új szezonális ajánlat, amelynek nemcsak tovább színesíti a Fresh Corner kínálatát, hanem a kávékultúrát is népszerűsíti a fogyasztók körében.