A MADE in USA sorozat a New Balance legexkluzívabb kiadásai, amelyeket az USA-ban terveztek és gyártottak. A termékeket a gondosan kiválasztott anyagok és a kézműves megközelítés jellemzik a gyártás során.
A MADE in USA termékcsalád a bostoni székhelyű márka gazdag történelme, öröksége és kézműves hagyományai előtt tiszteleg.
A következő MADE kiadások alapját a klasszikus futócipőmodellek képezik,mint az 1300, 1500 és a teljes 99X sorozat. Ezek az 1980-as években kerültek piacra, modern technológiával, és a kényelmes futásra tervezték őket. Idővel azonban népszerű életmódmodellekké is váltak, a 990-es modell pedig szinte ikonikussá emelkedett.
A 990- es sorozat és az azt követő hat változata nem hivatalosan a teljes MADE termékcsalád szinonimájává vált. Válogatott anyagok, kézműves kivitelezés, páratlan kényelem és jellegzetes retro stílus. Mindezek együtt teszik a 990-eseket, különösen a MADE kiadásokban, még mindig kívánatossá, miközben ellenállnak a múló trendeknek.
A MADE in USA kollekció egyedisége már több szezon óta Teddy Santis kreatív igazgatónak köszönhető. Santis egyben a New York-i Aimé Leon Dore (ALD) divatmárka alapítója és kreatív igazgatója is, aki azzal szerzett magának hírnevet, hogy olyan termékeket tervez, amelyeken keresztül New York szellemét és történelmét közvetíti.
Nagyra értékelik a hiteles történetmesélés iránti elkötelezettségét is.
A legújabb őszi/téli szezonális kollekció, a MADE in USA október 26-tól kapható, és több
kiadásban jelenik meg:
Az első drop három modellt mutat be: 990v4, 990v6 és 998, amelyek prémium hasítottbőrből készülnek bordó és olíva levél árnyalatban.
A második kiadás a 990v4 és 996 modelleket fogja tartalmazni, amelyek felsőrésze teljes
egészében bőrből készül, ami várhatóan a sportos örökséghez fog visszanyúlni egy
prémium kiadásban. A Quickstrike természetes narancssárga színben, semleges hangsúlyokkal mutatja be a 990v6-ot.
A harmadik rész a 990v6 és a 998 két változatával zárja a szezont, amelyek prémium
hasítottbőrből készültek.
A MADE in USA cipők legalább 70%-ban amerikai eredetű anyagokat használnak, és a
márka eladásainak csak kis részét teszik ki.