A Tezenis új digitális kampányát a márka fiatalos és rendhagyó szellemisége határozza meg, aminek főszereplői világszerte ismert divatbloggerek.
Giulia De Lellis- The Glamorous, Maffashion- The Trendsetter,
Lola Indigo-The Artist, Carolina Carvalho-The Actress, Rita Dakota- The Rocker és Stefanie Giesinger-The Model.
A Tezenis kiválasztott hat nagyszerű influenszert, akik mind más-más területen tehetségesek és rendelkeznek valamilyen egyedi megkülönböztető tulajdonsággal. Egy fesztelen csapat, amiben hat gyönyörű, a világ különböző pontjairól származó tehetséges lány mutatkozik be. Mindegyikük a saját személyes és különleges stílusán keresztül mutatja be a márka új fehérnemű kollekcióját, melynek darabjai a ránk váró téli szezon kulcsdarabjai lesznek.
A kollekció nagyon sokoldalú, amely tökéletesen tükrözi a lányok sokszínű személyiségét, kezdve az Ophelia családnál, melyet a csipke és a pöttyös tüll részletek határoznak meg.
A Russian Tale fantázianévre hallgató család a romantikus vonalat képviseli, amit olyan divatimádók számára alkottak meg, akik nem félnek merészek lenni. A kollekciót az új csipke részletek jellemzik, a fekete a rózsaszín lágy színárnyalatával együtt tökéletes kontrasztot képez az erős vizuális hatás érdekében.
Végül az Animal Party család a feltűnő, fekete alapon ezüst csillámos zebra mintával.
Tehetség, karakter és az összetartozás vágya, amik a megkülönböztető jegyei ennek a projektnek. Azt az univerzális üzenetet közvetítve ezzel, hogy a barátság nem ismer határokat.
A kampány a márka digitális platformjain október 25-től látható!