Fashion

Julia Roberts a 2019-es Calzedonia kampány arca

Julia Roberts a 2019-2020-as Őszi-Téli Calzedonia harisnyakampány arca. A Hollywood sztár és a veronai harisnya és fürdőruha márka között 6 éves szoros együttműködés áll már fent. Julia egy sokszínű művész, aki számos különböző szerepet testesített már meg az együttműködések során. Kivételes olasz rendező, Ago Panini,rendezte a reklámfilmet, aki már 2014-ben is dolgozott együtt a márkával.

2019 ÚJDONSÁG: A HELYSZÍN VERONA!
Julia mellett a Calzedonia üzlet is visszatér, mint megkérdőjelezhetetlen főszereplője a kampánynak: egy ismerős környezet a művésznőnek, aki megint a márka egy-egy üzletében találja magát a világ különböző pontjain, és mint visszatérő kedves vendég üdvözlik őt az eladók. Miután belép az üzletbe, egy igazi utazás veszi kezdetét a különböző stílusokon át! Verona, szülővárosa és főhadiszállása a Calzedonia Groupnak, büszkén vállalta a szereplést a reklámfilmben!

ŐSZI-TÉLI MUST HAVE
Három harisnya került a főszerepbe az új kampányban. A tyúklábminta egy örök szimbóluma a stílusnak és hivatalosan is a legtrendibb mintája az Őszi-Téli kollekciónak.  Az örökzöld pöttyös harisnyák most egy leheletnyi geometrikus csavart kaptak. Az új kasmír harisnya meleg és kényelmes, egy kihagyhatatlan választás a téli hónapokra.

A kampányfilm december 9-től látható a hazai TV-csatornákon!