Az 501®-es a kezdetektől fogva üres vásznat kínált az önkifejezés számára, az első farmershort pedig úgy keletkezett, hogy valaki levágta egy 501® Originals szárait. Idén májusban is világszerte zenével, partikkal és rengeteg kreativitással ünnepeljük az évfordulót, és mindenkit arra bátorítunk, hogy alakítsa saját stílusához az 501®-esét.
Most először nevezte meg a Levi’s® az 501®-es arcát Hailey Bieber személyében. A modell és inlfuencer első farmerét még az édesapja gardróbjából csente el és a következőt nyilatkozta:
Hailey régóta viseli az ikonikus darabjainkat, a Levi’s 501®-est, az 501®-es shortot és a Trucker dzsekit, anélkül, hogy megkértük volna erre. Egy igazi, hiteles Levi’s® rajongó”- mondta Jennifer Sey, a Levi Strauss
and Co. marketing vezetője. “Korábban sosem tűnt ez helyesnek, de imádjuk Hailey energiáját és optimizmusát. Most éreztük elérkezettnek az időt, hogy egy arcot kössünk az 501®-eshez”.
Hailey épp a fesztiválszezon előtt csatlakozott a Levi’s® csapatához, saját stílusát pedig tökéletesen belevitte a kampányban szereplő darabokba, az 501® -es shortot festékfoltok és az új neon címke díszíti, az 501®-es Original Skinny farmer a hátsó zsebnél szaggatott, elöl pedig egyszínes “H-A-I-L-E-Y” felirat került rá.
Az 501®-es napra a a Levi’s® idén egy másik meglepetéssel is készült, a híres kétlovas címke új változataival. A Levi’s® farmerek erősségét szimbolizáló címke a világ egyik legismertebb és egyben az ötödik legrégebbi védjegye, mely két ellenkező irányba haladó lovat ábrázol, akik egy farmert próbálnak szétszakítani. Az idei fesztiválszezonra készülve a rajongók 6 új, limitált szín közül választhatnak és a neon pink, narancs, sárga, ezüst, zöld és fehér valamelyikére cserélhetik az eredeti címkét a Levi’s® üzletekben.