A plakátokon a kék tömegből egyből kitűnik az egyetlen piros, ami a Coca-Cola és a szerelem ikonikus színe. Persze mindenki egyedi, mindenkinek más az ízlése, így a legideálisabb partner is mindenki számára más. De amikor találkozunk vele, sokszor nyomban ráismerünk: ő az! Az üdítőital gyártó cég szerint ugyanígy megtaláljuk a hatalmas kínálatból a kedvenc márkánkat, és azon belül is a nekünk leginkább tetsző ízt.
A Coca-Cola ezzel kíván boldog Valentin-napot mindenkinek – azoknak is, akik már megtalálták a szerelmüket, vagy épp a legjobb barátjukat, lelki társukat. És azoknak is, akikre ez még ezután vár.
A februári budapesti plakátkampány apropóját a Valentin-nap adta, de ezt követően minden hónapban más-más plakátokkal, üzenettel találkozhatnak a járókelők. Minden hónapban egy épp aktuális eseményre vagy egy fontos értékre, témára reflektál majd a Coca-Cola 50 darab citylightja a fővárosban.