Az alapanyag:
A TENCELTM Lyocell egy a viszkóznál fenntarthatóbban előállíthatóbb alapanyag. Fákból, különösen gyorsan növő eukaliptuszból vagy lucfenyőből készül és egyike a legkörnyezetbarátabb módon előállítható anyagoknak. A teljes mértékben fenntarthatóan és felelősen kezelt erdőkből származó rostok kezeléséhez természetes, nem-toxikus oldószert használnak. A termelés 99,5%-ban zárt rendszerben történik és a hagyományos viszkózgyártáshoz képest 20%-kal kevesebb vizet igényel. A TENCELTM Lyocell kiemelkedően kényelmes és puha érzetet ad a ruháknak, miközben szárazon is tartja a bőrt a nedvesség felszívásával és az anyag külső felületére vezetésével.
Body-positivity:
Évek óta egyre több és több márka csatlakozik a test-pozitivitás és az önelfogadás témaköre mentén kialakult párbeszédhez. A kampányok megmutatják, hogy amellett, hogy a megvásárolt ruhadarabjaink szépek és kényelmesek, a legfontosabb szerepük mégis az, hogy elérjék, hogy miközben viseljük őket, jól érezzük magunkat a bőrünkben. A Levi’s® hosszú ideje odafigyel arra, hogy kollekcióiban a legkülönbözőbb testalkatú nők is megtalálják azt, amiben jól érzik magukat, a legújabb Bodywear kollekció kampányát pedig most kimondottan a Body-positive üzenet hirdetésére építette fel.
A kampány három sztárja Helena (@helenabeckmann), Emily (@darth_bador) és Llona (@issawatermalone), akik nem félnek beszélni a testükről, és megmutatni sem azt. Mindhárman nyíltan beszélnek a boldogságról, amit az önelfogadás hoz magával. Llona szavaival: “Szeretem a testemet és nem azért, mert tökéletes, hanem mert jól érzem magam benne”. Az Instagram oldalaikat nézve azt is láthatjuk, hogy ezek nemcsak üres szavak: az Instagram-közösségben még mindig ritka az ilyen mértékű totális test-pozitivitás. Ez nem a méretről szól, hanem a kényelemről és az elfogadásról. A lányok mind elismerik, hogy sokkal több boldogság és sokkal kevesebb szorongás van az életükben, mióta megtanulták szeretni azt, amit a természet adott nekik.
Elég menő lett, nem?