Észrevetted már, hogy milyen sűrűn előfordul, hogy testben ott vagyunk a szeretteinkkel, automatikusan válaszolunk is a kérdéseikre, de lélekben valahol teljesen máshol járunk?
Pörgetjük a híreket a mobilunkon, Ryan Reynolds-ról és a Kardashianokról, egy autóbalesetről
Észak-Karolinában, a legfrissebb sorozatokról, sporteredményekről. De nem figyelünk arra, ami a saját környezetünkben történik. Pedig ha az idei év valamire megtanított, az az, hogy meg kell tanulnunk értékelnünk azokat a dolgokat, amiket eddig természetesnek vettünk.
Ezért ha azt hitted, hogy itt Coca-Cola márkázott ajándéktárgyakról fogsz olvasni – tévedtél.
A cég idén más ajándékot javasol, amit a szeretteidnek karácsonyra adhatsz: magadat. A közös élményeket, az odafigyelést.
Ha mondjuk összeadod, hogy ma mivel töltöttél több időt: 1.) egy családtagoddal vagy egy barátoddal való beszélgetéssel vagy 2.) az online hírek, közösségi posztok pörgetésével – melyik lenne több? Őszintén!
A Coca-Cola a közösségi felületein és egyéb csatornákon is azt kéri: szerezz örömet azzal, hogy tényleg odafigyelsz a számodra kedves emberekre. Ez nem is kerül olyan sok időbe.
Spotify-on zenét hallgatsz? Szánj egy dalnyi időt arra, hogy megkérdezd anyukád, hogy neki mi a kedvenc karácsonyi dala!
Gasztro oldalakon böngészel? Hívd fel inkább a barátnőd, hogy náluk mi lesz az ünnepi menü!
Celebek karácsonyi készülődését nézed az Instán? Te kezdd a készülődést azzal, hogy megnevetteted azt, akivel egy lakásban vagy!
Sőt, csukd be ezt az oldalt is most. És öleld meg inkább azt, aki ott van veled, és hívd fel azt, aki távol van!
Most ne ránk figyelj, hanem arra, amit a szeretteid mesélnek!