A Trussardi a divatház első, azon modern nők számára készült illata, akik tudják, hogyan kombinálják az etikát és az esztétikát, valamint az igazság és a szépség szeretetét.
Elhivatottan veszik kezükbe saját sorsuk irányítását és ezt az üzenetet közvetítik a jövő generációi felé is.
Egy illat nőktől nőknek: Julie Massé és Violaine Collas, a híres Mane parfümház igen tehetséges, felemelkedő csillagai dolgoztak a projekten a modern feminizmus, valamint a stílus és az elegancia iránti szeretet kettős útját követve.
Egy új női illat, mely új szintre emeli a csomagolást a márka DNS-ének és hagyományainak megfelelően az apró részletekbe menő kidolgozás jellemezte olasz design remekműveként.
A teljes mértékben olasz eredetű illatkompozíciót Julie Massé és Violaine Collas alkotta meg az olasz vibrálást, eleganciát, pozitivitást, örömteli nyugalmat, boldogságot és kiválóságot megtestesítő ikonikus összetevőket használva.
Az illatkoncepció az olasz mentalitás és a női merészség sarkalatos pontjai köré épül. Minden egyes elem összhangban van a Trussardi illatpiramisának kulcsjegyeivel.
A fejjegyeiben a friss paradicsom és az olasz mandarin találkozik a neroli ragyogó édességével. A szívjegyeket a hagyományosan férfi illatokban használt őszinte és erőteljes levendula öleli körül a jázmin és a dália duójának hipnotikus jegyeivel egyesülve.
A lényeget kihangsúlyozó alapjegyek a márka DNS-ét alkotó szarvasbőr akkorddal nyílnak meg, majd az ezt tökéletesen kiegészítő ibolya akkord vezet át minket az esszenciális pacsuli olaj alkotta záráshoz.
Az üveg a kortárs olasz formatervezés mesterműve!
Tökéletes kört formáló alakja a nők függetlenedési mozgalma által jellemzett ’70- es évek népszerű öltözködési stílusának elegáns sziluettjét idézi fel. Továbbá a varázslatos memphis-i korszak elegáns vonalvezetésű tárgyai, Mendini és Sottsass kreatív műhelyének darabjai ihlették az üveget. Ez visszaköszön az üveg felső felén található barázdákban is.
Az illat neve, a Trussardi felirat fekete színével fedi fel a parfümfolyadék nude hatású, pink árnyalatát, mely egyben a bőrtónust és a nők álmainak színvilágát testesíti meg.
A telt pink, a ragyogó fekete és fehér csíkok az üveg közepétől indulnak és egészen az arany színű fémgyűrűig haladnak felfelé.
A gyűrű nyakán ül az arany árnyalatú fémgyűrűvel körbefuttatott, pink kupak. A kupak tetejét a növényi rostokból készült bio bőr borítja, melyet az agár logó díszít.
Az elegáns kör alapú doboz FSC tanúsítvánnyal ellátott kartonból készül. A doboz a modern nőiességet jelképező fehér, rózsaszín, fekete és arany csíkok által körülölelve nagyobb vonalakban tükrözi vissza az üveg kortárs eleganciáját. A fehér talpazatot a nude pink, majd a ragyogó fekete követi. A feketével íródott Trussardi logót két arany gyűrű keretezi.
Fontos a környezet iránti elkötelezettség!
Az új Trussardi nő igazán modern és mélységeibe menően tisztában van napjaink világának szükségleteivel és a „zöld” tudatosság fontosságával.
A kreatív és gyümölcsöző vállalás keretein belül a Trussardi épp ezért szentel különös figyelmet a szintén öko-kompatibilitást célul kitűző partnerek kiválasztására.
Pontosan ezért az általuk kiválasztott üvegkészítő olyan termelési technológiát használ, mely 55%-kal csökkenti a vízfogyasztást, 30%-kal a nitrogén-monoxid és a szén-dioxid kibocsátást, 35%-kal pedig a káros részecske kibocsátást.
Az üveg és a külső csomagolás szintén ezt a filozófiát követi azon partnerek kiválasztása révén, akik fenntartható termékeket fejlesztenek és gyártanak: a kupak bizonyos részei például bioalapú polipropilénből készülnek, amelyet megújuló erőforrások segítségével állítanak elő. A kupak teteje fenntartható ökobőrből készül, mely növényi rostszálakból, ezúttal almából, kerül előállításra ipari feldolgozási folyamatok során.
Az elegáns, kör alapú doboz FSC tanúsítvánnyal rendelkező kartonból és vegyi anyagok helyett víz bázisú festékkel készül.
A zöld attitűd az illat összetevőinek kiválasztása során is meghatározó, alapvető érték. A Mane parfümház, a projekt partnervállalata dolgozta ki az úgy nevezett Green MotionTM környezettudatos eszközt, mely az összetevők egészségre, biztonságra és környezetre gyakorolt hatását mérsékli.
A módszer minden egyes összetevőt értékel és a fenntarthatóság szempontjából pontoz (Green Score).
Nem ez a vállalat első fenntarthatóságra irányuló lépése: valójában már egy ideje köt fontos partneri szövetségeket olyan termesztőkkel, akik olyan nyersanyagokat, mint a madagaszkári vanília, geránium és vetiver, a namíbiai mirha és a nepáli timur paprika, fenntartható módon állítanak elő, a helyi közösségeket támogatva.
Trussardi Eau de Parfum 30 ml 20 094 Ft
Trussardi Eau de Parfum 60 ml 29 959 Ft
Trussardi Eau de Parfum 90 ml 34 710 Ft