Az Answear új kampánya az élet meghatározó pillanataira hívja fel a figyelmet.
Amikor arról beszélünk, hogy valami értékes, nemcsak emlékekre, élményekre vagy álmokra gondolunk, hanem arra a különleges érzésre is, ami szeretett ruháink viselése közben jár át minket. Ilyen a kampány egyik leghatásosabb eleme is, a brazil színésznő Fatima Brunengo lenyűgöző, piros összeállítása. Nemcsak azért, mert ez egy erővel és karakterrel teli szett, hanem azért is, mert a piros és árnyalatai a szezon egyik fontos trendjét jelölik ki. Ez a szett, jóval több mint egy gyönyörű ruha, ez a bátorság és önbizalom megnyilvánulása.
„A piros mindig magára vonja a figyelmet, de ebben az összeállításban az erő és a függetlenség szimbólumává válik” – hangsúlyozza Marta Sawicka, az Answear vizuális marketing- és kommunikációs igazgatója.
A kampány és az ősz fő színe tehát a piros, ami a kreatív energiát és a szenvedélyt szimbolizálja, összhangban a márka stratégiai céljaival. A piros árnyalatai határozottan jelennek meg a trendekben, a mélybordótól egészen a cseresznyepirosig, lefedve ennek az izgalmas és sok jelentéssel bíró színnek széles skáláját. Az Answearnél a hangsúly most az intenzív érzelmeken és az erőteljes érzelemkifejezésen van, amik az egész kampány hangulatát és megjelenését áthatják.
A festői Lisszabonban forgatott kampány atmoszférája pedig valóban elvarázsol – minden képkocka gondosan megkomponált, hogy kiemelje azokat a pillanatokat, amikre örökre emlékezni akarunk. A rendező, Stella Consonni, aki érzékenységéről és a mindennapi pillanatok finom érzelmeinek megörökítéséről híres, a hétköznapit egy csipetnyi luxussal ötvözi. „Stella különleges tehetséggel alakítja képekké az érzelmeket – amit látunk, az nem csupán divat, az maga az élet.” – teszi hozzá Marta Sawicka.
Öltöztesd életed abba, ami értékes! – a kampány szlogenje tökéletesen kifejezi a márka üzenetét: a divat a legfontosabb pillanatokban is elkísér minket, hátteret nyújtva azokhoz az emlékekhez, amik egy életen át velünk maradnak. Az Answearnél hisszük, hogy a ruhák értéke nemcsak esztétikájukban rejlik, hanem elsősorban abban, hogy milyen érzelmeket váltanak ki, hogy milyen emlékeket kapcsolunk hozzájuk. A divat, a megjelenés az, ami a fontos pillanatokról és életünk fontos embereiről szól – azokról, akik rajtunk kívül egyetlen tanúi az emlékeinknek.
Prémium divatmárkák
Az Answear őszi kampánya a minőség és a szépség előtt tiszteleg: a vásárlók gondosan kiválasztott termékeket találnak a világ vezető prémium márkáitól, az időtlen stílus és elegancia jegyében. Büszkén viselhető darabok mindenkinek, aki nemcsak a stílusos megjelenést tartja nagyra, hanem azt is, amit ennek segítségével kifejezhetünk. A márka vallja és hirdeti, hogy a divat több mint egyszerű ruházkodás – ez az önkifejezés fontos módja, lehetőség arra, hogy megmutassuk a világnak, kik vagyunk, és mi fontos számunkra.
Az Answear.hu 2024-es őszi-téli kampányában életünket értékes dolgokkal öltöztetjük fel.