Fashion

A piros az ősz színe az Answear.hu legújabb kampányában: Öltöztesd életed abba, ami értékes!

Az Answear 2024-es őszi-téli kampányában a lírai hangvétel a részletekre való kivételes odafigyeléssel találkozik olyan divatos szettekben, amik nemcsak öltöztetnek, de történeteket is mesélnek. Történeteket, amik hosszú ideig velünk maradnak.

Az Answear új kampánya az élet meghatározó pillanataira hívja fel a figyelmet.
Amikor arról beszélünk, hogy valami értékes, nemcsak emlékekre, élményekre vagy álmokra gondolunk, hanem arra a különleges érzésre is, ami szeretett ruháink viselése közben jár át minket. Ilyen a kampány egyik leghatásosabb eleme is, a brazil színésznő Fatima Brunengo lenyűgöző, piros összeállítása. Nemcsak azért, mert ez egy erővel és karakterrel teli szett, hanem azért is, mert a piros és árnyalatai a szezon egyik fontos trendjét jelölik ki. Ez a szett, jóval több mint egy gyönyörű ruha, ez a bátorság és önbizalom megnyilvánulása.
A piros mindig magára vonja a figyelmet, de ebben az összeállításban az erő és a függetlenség szimbólumává válik” – hangsúlyozza Marta Sawicka, az Answear vizuális marketing- és kommunikációs igazgatója.

A kampány és az ősz fő színe tehát a piros, ami a kreatív energiát és a szenvedélyt szimbolizálja, összhangban a márka stratégiai céljaival. A piros árnyalatai határozottan jelennek meg a trendekben, a mélybordótól egészen a cseresznyepirosig, lefedve ennek az izgalmas és sok jelentéssel bíró színnek széles skáláját. Az Answearnél a hangsúly most az intenzív érzelmeken és az erőteljes érzelemkifejezésen van, amik az egész kampány hangulatát és megjelenését áthatják.

A festői Lisszabonban forgatott kampány atmoszférája pedig valóban elvarázsol – minden képkocka gondosan megkomponált, hogy kiemelje azokat a pillanatokat, amikre örökre emlékezni akarunk. A rendező, Stella Consonni, aki érzékenységéről és a mindennapi pillanatok finom érzelmeinek megörökítéséről híres, a hétköznapit egy csipetnyi luxussal ötvözi. „Stella különleges tehetséggel alakítja képekké az érzelmeket – amit látunk, az nem csupán divat, az maga az élet.” – teszi hozzá Marta Sawicka.

Öltöztesd életed abba, ami értékes! – a kampány szlogenje tökéletesen kifejezi a márka üzenetét: a divat a legfontosabb pillanatokban is elkísér minket, hátteret nyújtva azokhoz az emlékekhez, amik egy életen át velünk maradnak. Az Answearnél hisszük, hogy a ruhák értéke nemcsak esztétikájukban rejlik, hanem elsősorban abban, hogy milyen érzelmeket váltanak ki, hogy milyen emlékeket kapcsolunk hozzájuk. A divat, a megjelenés az, ami a fontos pillanatokról és életünk fontos embereiről szól – azokról, akik rajtunk kívül egyetlen tanúi az emlékeinknek.

Prémium divatmárkák
Az Answear őszi kampánya a minőség és a szépség előtt tiszteleg: a vásárlók gondosan kiválasztott termékeket találnak a világ vezető prémium márkáitól, az időtlen stílus és elegancia jegyében. Büszkén viselhető darabok mindenkinek, aki nemcsak a stílusos megjelenést tartja nagyra, hanem azt is, amit ennek segítségével kifejezhetünk. A márka vallja és hirdeti, hogy a divat több mint egyszerű ruházkodás – ez az önkifejezés fontos módja, lehetőség arra, hogy megmutassuk a világnak, kik vagyunk, és mi fontos számunkra.

Az Answear.hu 2024-es őszi-téli kampányában életünket értékes dolgokkal öltöztetjük fel.