A Mayze ihletet merített a PUMA korábbi modelljeiből: klasszikus elemek keverednek kortárs megoldásokkal. A cipő TPU sarokkal és sarok füllel ellátott, a felsőrész pedig a márka megszokott bőr konstrukciója.
A globális kampányfotókon a népszerű Dua Lipa látható, színpadra készen, az új Mayze cipőket viselve. Az énekesnő az év elején elindította a PUMA „She Moves Us” kommunikációs platformját, amely kiemel néhány kimagasló női márkanagykövetet, és ünnepli azokat a nőket, akik valamilyen módon előmozdították a kultúrát és a sportot, ezzel megannyi nőt inspirálva szerte a világon.
További információt a „She Moves Us” kampányról ide kattintva találsz.
A Pumának kiemelten fontos, hogy fókuszba helyezze a Puma nőt, aki független, nyitott gondolkodású és erős, bármit is hozzon az élet. A magyarországi kampányban, a globálishoz hasonlóan a PUMA egy fiatal énekesnőt kért fel, hogy képviselje a legújabb kampányt.
Dárdai Blanka egy igazi példakép a fiatal generációk számára, hiszen önerőből, óriási kitartással, szorgalommal és kreativitással valósította meg az álmait, miközben még rendkívül divatérzékeny is.
A kampánykép a backstage varázslatos, pezsgő hangulatát idézi, a fellépés előtti utolsó perceket, tettre készen.
Blanka legújabb, „Miénk A Világ” c. dala is ezt a témát öleli fel – női összetartás, független és erős nők -, amelyhez videóklipp is készült az új Puma Mayze cipőkkel.
A Puma nők segítik és inspirálják egymást, közösen haladva a cél felé, együtt ünnepelve a sikereket.
A divat az önkifejezés egy direkt formája, ez pedig a Mayze cipők története!
A cipők elérhetők a Playersroom üzleteiben és webshopjában!