2019-ben a Sugarbird – a megszokott divatanyagok és kollekciók mellett– egy új, az eddigiektől eltérő tematikájú fotósorozatra épülő kampányt indít útjára We Are elnevezéssel. A társadalmi üzenetet is kommunikáló, hosszú távú kampány során minden alkalommal más-más élethelyzetet, hivatást képviselő nők csoportját mutatja be, készít velük divatfotó anyagot, és hívja fel a figyelmet az általuk teremtett értékekre.
A kezdő kampány arca Stahl Judit, Farkas Franciska, Peller Mariann, Péterfy Bori, Dr. Sütő Enikő és Jagasics v. Csonka Hedvig, akik példaként szolgálhatnak a mai fiataloknak, hogy kreativitásukat, a tehetségüket, az elszántságukat, és az önmegvalósításhoz szükséges tulajdonságaikat erősítsék magukban. És mit gondolnak a koncepcióról a kampányban résztvevő hölgyek?
„Szerettem volna egy olyan fotóanyagot, ahol kicsit más megközelítésben tudjuk megmutatni magunkat. Úgy, ahogyan a nagy divatanyagok készülnek. Itt vagyunk mi 6-an, – akik eddig leginkább az önmegvalósításainkra koncentráltunk- , és valójában nem vagyunk profi modellek, de mégis bármikor azzá „varázsolhatnak” minket, amennyiben azt mi is így szeretnénk! Természetesen tetszik a végeredmény, hiszen miért ne akarnánk egy ilyen oldalunkat is megmutatni? ” -Jagasics v. Csonka Hedvig
„Nem érdekelne soha önmagában az, hogy egy cégnek a kampányarca legyek. Csakis akkor, ha az a cég olyan, amellyel tudok azonosulni. Számomra a kampány tényleges üzenete: szinte bármi lehet belőled, ha van bátorságod hozzá, ha hajlandó is vagy tenni érte, és ha profi csapattal dolgozol együtt.” -Stahl Judit
„Kívül-belül gyönyörű, kedves és erős nőket ismertem meg, akik rendkívüli módon motiváltak. Szerencsésnek érzem magam, hogy mindazzal, amit elértem és képviselek, ott lehettem mellettük.” – Farkas Franciska
„A felnövekvő generációt szeretném motiválni, és megmutatni nekik, hogy szorgalommal, kitartással, padlóról-felállásokkal is elérhetjük a céljainkat, ráadásul sokkal értékesebb lesz, ami így a miénk lesz! „ -Peller Mariann
„A Dolce and Gabbana tavaszi bemutatója is áttörés volt, amikor a tökéletes testű modellek mellett híres, idősebb színészek, anyukák, és mindenféle szuper érdekes ember is viselte a ruhákat. Számomra sokkal izgalmasabbá teszi ez a trend az egész divatszakmát.” -Péterfy Bori
„Ez a kampány két előítéletet is képes eloszlatni a divattal kapcsolatban. Az egyik, hogy Magyarországon még sajnos él az a szemlélet, hogy ha valakinek fontos a külső, az a belbecs rovására megy, másik pedig, hogy a divat már teljesen eltávolodott a való élettől és inkább a show, a szórakoztatás lett a lényege. A Sugarbird ruhái szolgáltatják a legjobb bizonyítékot ezekkel az előítéletekkel szemben, mivel ez a kollekció nagyon is hordható és minden korosztály talál benne a maga számára tökéletes darabokat.”