Az Accor hűségprogramja, az ALL (Accor Live Limitless) #ALLathome néven indított digitális szórakoztató programsorozatot. A kampány a sport, a gasztronómia és a szórakozás köré építve kínál online exkluzív tartalmakat.
A világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor jutalmakat, szolgáltatásokat és élményeket kínáló életmódprogramja, az ALL (Accor Live Limitless) új globális digitális szórakoztató kampánya a felfedezés örömét nyújtja a tagok és a szélesebb közönség számára a jelenlegi különleges helyzetben, amikor új életmód szerint kell élnünk és dolgoznunk otthonunkban.
Az #ALLathome közösségimédia-kampány keretében az ALL tagjai és az érdeklődők
informatív és inspiráló tartalomsorozatot követhetnek olyan témák köré építve, mint a
sport, a gasztronómia és a szórakozás.
„A világ átmenetileg megnyomta a szünet gombot. Mi most is lehetővé szeretnénk tenni
vendégeink számára, hogy otthonuk kényelméből továbbra is hódolhassanak
szenvedélyeiknek. Ehhez partnereink és nagyköveteink által készített különleges digitális
tartalmakat és élményeket kínálunk. Hisszük, hogy ebben az időszakban is együtt lehetünk, akkor is, ha külön éljük életünk” – mondta Ian Di Tullio, az Accor vendégélményért felelős alelnöke.
Az ALL minden héten exkluzív tartalmakat és élő közvetítéseket oszt meg világszerte
tagjaival és minden érdeklődővel az Instagramon és Facebookon keresztül. Fitnessórák
szigorú edzőktől, exkluzív élő DJ-szettek, világhírű séfek által prezentált profi
főzőprogramok – minden tartalom célja a szórakoztatás, az inspiráció és az érzékek
stimulálása. Mindez segít megőrizni kalandvágyunkat és kíváncsiságunkat.
Néhány várható különleges aktivitás :
– Sport: fitness a Ken Grouppal, reggeli rutin és exkluzív interjúk a Paris Saint-
Germain játékosaival (Marquinhos és Marco Verratti), tréning a kétszeres olimpiai
bajnok dzsúdós Teddy Rinerrel, e-sportverseny a Paris Saint-Germainnel
– Gasztronómia: süteménykészítés 2019 legjobb párizsi cukrászával, Quentin Lechat-
val, főzőórák Pierre Sanggal és a gasztronómia sok más díjnyertes művészével.
– Szórakozás: élő DJ-szettek az ibis Music feltörekvő művészeivel, exkluzív tartalom
és lejátszási listák a Montreux Jazz Fesztivál résztvevőivel
Az ALL Accor Live Limitless az Accor ökoszisztémára épülő, annak márkáit és szolgáltatásait használó és erősítő mindennapi életmód támogató program. Kedvezményeket és különleges élményeket kínál legelkötelezettebb tagjai életéhez, szórakozásához és munkájához világszerte, túlmutatva a szállodai tartózkodás idején.
A gazdag kínálatnak köszönhetően az Accor kiterjesztett vendéglátási stratégiáját
új digitális platformokon és ikonikus partnerségeken – hitelkártya, mobilitás, légitársaságok, szórakozás (AEG, IMG, Paris Saint-Germain) – keresztül nyújtja a hűségprogramban résztvevő 64 millió tagja és vendége számára világszerte.