A Mayze Stack a PUMA She Moves Us globális kampány ernyője alatt született, ami a mai hús-vér nőhöz szól, aki kitartó, nyitott szemléletű és erős, bármit is hozzon az élet. Arra buzdít minden nőt, hogy segítsék és inspirálják egymást, közösen haladva a cél felé, együtt ünnepelve a sikereket.
A Mayze Stack szintén egy erős üzenetet hordoz, ezúttal a különböző generációkra fókuszálva. Ez a cipő minden korcsoportban ideális viselet, ezzel is összekapcsolva a PUMA nőket. Fontos, hogy az előző generációk támogassák az új generáció tagjait, megosztva velük a tapasztalataikat és a bölcsességüket. Elérkeztünk abba a korba, ahol a kortalanság fogalma a divatban valóban kezd értelmet nyerni, és egy érett nő ugyanolyan megragadó és elfogadott egy tinédzserrel azonos szettben.
A Mayze dizájn nem csak a korcsoportokban rugalmas, de a kihasználhatósága is sokoldalú.
Legyen szó egy casual rendezvényről, egy hétvégi piacozásról vagy akár egy üzleti meetingről, a Mayze mindig tökéletes választás.
A PUMA Mayze Stack vadiúj magasságokba emeli viselőjét: a platformos talprész hangsúlyosabb dizájn kapott, mint valaha, amit a kontrasztos elemek tesznek még drámaibbá. A markáns stílus ellenére a cipő letisztult, és bármilyen gardróbba könnyedén beépíthető. A Mayze Stack minőségi velúr és bőr elemekkel készül.
A globális kampányfotókon a PUMA Mayze múzsája, Dua Lipa szerepel vagány, laza szettekben. A fotók megmutatják, hogy a Mayze Stack még egy egyszerű, sportos outfitet is képes a következő szintre emelni: a cipő által egy hétköznapi darabokból összeállított look is izgalmassá válik. A kampányfotók a Pumától jól megszokott hangulatot tükrözik: dinamikus, lezseren játékos és önbizalmat, női erőt sugárzók.
Az új PUMA Mayze Stack elérhető a Playersroom üzletekben offline és online.