A Szarvas sonkás szendvicsnél aszalt áfonyával ízesített ciabattába kerül egy különleges szarvaspörkölt krém, amit érlelt szarvas sonka, paprikás szarvas szalámi, valamint cheddar sajt, paradicsom és rukkola egészít ki. A vegetáriánus étrendbe is beilleszthető Tihanyi sajtvarázs szendvicsnél pedig a sajtos zsemlében a fűszeres-fokhagymás céklás humuszkrém kellemesen harmonizál a kerek grillezett camemberttel, a szárított paradicsommal, lilahagymával és fodrossalátával. Mindkét szendvicset úgy állította össze Palágyi Eszter, hogy kifejezetten hazai ízekre épüljön: míg a húsos szendvicsbe érlelt Gyulai szarvas sonka és szalámi kerül, addig a vegetáriánus változat eredeti Tihany camemberttel készül.
A kínálat emellett két karakteres salátával is bővül. Az egyik a currys csirkés és ananászos Ínyenc Jércesaláta, míg a másik a vegetáriánus, spenótos zsemlegombóccal ízesített Pesztós zöld saláta. Desszertként pedig tavasszal a Citromos répatortát és a Lekváros mákos nudlit kóstolhatják meg a fogyasztók.
„Folyamatosan arra törekszünk, hogy minél változatosabb prémium szolgáltatásokat nyújtsunk töltőállomásainkon – ennek része a most hazai ízekben debütáló Gourmet Selection kollekció is.
Az idei év ráadásul különleges az OMV Hungária Kft. magyarországi történetét nézve, ugyanis a társaság 30 évvel ezelőtt, 1991-ben lépett be a hazai piacra és nyitotta meg első kútját. Három évtized hosszú idő, és ezalatt a cég a magyar gazdaság meghatározó és megkerülhetetlen vállalatává vált” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.
Az elmúlt 30 évnek megvoltak a főbb mérföldkövei. Ennek első eleme a hazai leányvállalat létrehozása, majd 1991-ben ez első OMV kút átadása Magyarországon. Az osztrák vállalat megjelenését Magyarországon fontos gazdaságtörténeti lépésként tartják számon.
Ezt követően szinte azonnal dinamikus fejlődésnek indult a társaság.
A hálózat bővülésének természetesen voltak emlékezetes pillanatai, amikor is akvizíciók révén gyarapodott a töltőállomások száma. Ennek egyik jelentős mérföldköve a Q8 kutak megvétele volt 1996 júliusában – ekkor 31 egységgel nőtt a lánc. 1999-ben 28 BP, míg 2003 februárban további 55 Aral töltőállomás került az OMV magyarországi hálózatába. Az ezredforduló évében alakult meg a SuperShop Kft., és ezzel elindult az ország legnagyobb multibrand lojalitás programjainak egyike.
A kiváló bécsi pörkölésű kávét és süteményeket kínáló „Bécsi kávézók” bevezetése ugyancsak úttörő kezdeményezés volt. A modell olyannyira népszerű lett, hogy ezt később több ország is átvette. 2006-ban végül a VIVA koncepció megjelenésével az addigi forma modernebb megjelenést és egységes nemzetközi dizájnt kapott. Az 1991-es piacra lépés óta a társaság több mint 190 állomást nyitott Magyarországon, amellyel mára a vállalat közel 10 százalékos részesedéssel rendelkezik a töltőállomáspiacon, töltőállomásainak számát tekintve.
Forrás: OMV