“Neked könnyű lehet!” szlogent kapta a Dorko legújabb kampánya, mellyel egész márciusban a NANE Egyesületet támogatják. Két oldalról is megfogva az üzenetet egyrészt szeretné a magyar márka felhívni a figyelmet arra, hogy ne ítélkezzünk soha mások felett könnyelműen, másrészt pedig a kampányhoz kapcsolódó cipőjüket is erősen jellemzi a szlogen.
Sokan gondoltuk már másokról, hogy „nekik könnyű lehet”! Főleg nőkről egyszerű ezt kijelenti minden különösebb ismertség nélkül. A Dorko csapata is hisz abban, hogy a nők sikerei nagyon sok esetben komoly kitartás, gondos tervezés, befektetett munka és energia eredménye.
Az idei Nő Erő Jövő kampányunkkal egyrészt ennek tudatosítására hívják fel a figyelmet, másrészt pedig a Dorko számára kezdetektől fontos hazai kezdeményezést is segítik.
A NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen) célkitűzéseit évek óta szívügyünkön viselik, ezért március 8. és április 8. között minden rózsaszín Dorko Ultralight cipő eladásával az ő munkájukat támogatják. (www.dorko.hu)
A kampányhoz szívesen csatlakozott többek között Kollányi Zsuzsi, Szabó Doris, Szabó Dóra, Nagy Anna, Rákóczi Reni vagy Buda Gabi is.