Lifestyle

Jameson Movember, avagy Ments meg egy Manust november 30-án!

Újra november van és újra dübörög a Movember mozgalom, amihez még most sem késő csatlakozni. A Movember egy ausztrál kezdeményezéssel indult útjára: a férfiak novemberben egy teljes hónapra félreteszik a borotvát és világszerte megnövesztik a bajszukat vagy a szakállukat, ezzel hívva fel férfitársaik és a világ figyelmét az éves szűrővizsgálatok fontosságára.

A Jameson Irish Whisky évek óta támogatja a mozgalmat hazai és világszinten is, tavaly pedig óriási sikerrel Budapest legmenőbb barbershopjait is bevonták a kampányba, melynek az egyhónapos szőrnövesztés mellett az attól való megválás is fontos pontja.


“Örömmel álltunk egy ilyen fontos ügy mellé a Jamesonnal, mert a Movember mozgalom támogatásán keresztül egy komoly témáról beszélhetünk úgy az embereknek, hogy közben egyszerre tudtunk könnyedek és figyelemfelketőek maradni. A MentsManust Mozgalom személyében pedig évek óta egy végtelenül hiteles partnerrel dolgozhatunk együtt és reméljük, hogy a kommunikációnk segítségével idén még több férfihez eljut a szűrővizsgálatok fontosságának üzenete” – mondta Pesti Gergely, a Pernod Ricard brand managere.

2018-ban 5 barbershop összesen 6 helyszínén került megrendezésre a Jameson Movember akciója, kampány végén a Jameson és a barbershopok közösen több, mint 1 000 000 Ft-ot adományoztak a MentsManust! Mozgalomnak, akik hitelesen és hatékonyan hívják fel a figyelmet arra, hogy mennyire fontos a férfiak egészségével foglalkozni. Az általuk nyújtott tájékoztatásnak és a szűrővizsgálatoknak köszönhetően a férfiak második leggyakoribb halálozási oka, a prosztatarák időben felismerhető és kezelhető.


“Óriási örömmel dolgozunk együtt idén is a Jamesonnal, egyrészt mert ők mostanra jól ismerik a mozgalmat, másrészt a korábbi együttműködéseknek köszönhetően kialakult közöttünk egy kölcsönös bizalom. Ők ismerik és elismerik az eredményeinket, mi pedig a Jameson támogatásának is köszönhetően mostanáig több, mint 10 000 férfi szűrővizsgálatát valósíthattuk meg és több, mint 20 ember életét menthettük meg a korai felismerésnek köszönhetően – mondta Honti Dániel, a Movember Magyarország Egyesület elnöke.
 

Idén szerencsére már nem kell a fővárosba utaznia azoknak, akik szeretnének részt venni a  mozgalom hóvégi akciójában, mert országszerte további 6 nagyvárosban, így Miskolcon, Székesfehérváron, Szegeden, Nyíregyházán, Pécsett és Debrecenben összesen 16 barbershop csatlakozott a kezdeményezéshez. Ezekben a szalonokban november 30-án féláron kérhető borotválás, amihez egy Jameson ajándékcsomag is jár, a Jameson pedig minden vendég után 2000 Ft-ot adományoz a MentsManust! Mozgalomnak. Természetesen nincs oka aggodalomra azoknak sem, akik ragaszkodnak a nagy gonddal megnövesztett arcszőrzetükhöz, a teljes borotválás helyett őrülten menő szakállfazonokból lehet választani és a város legvagányabb szakállával hirdetni egy fontos ügy melletti kiállást.
A Jameson Movember koncepcióját és arculatát a Post For Rent kreatív ügynökség készítette, népszerűsítésében pedig olyan sikeres közösségi média influencerek is részt vesznek, akiknek szintén fontos egy jó ügy támogatása, köztük Nébald Olivér, Törőcsik Dani és Toppler Dorina.