A Standard Taper, Slim Taper, és Straight Cropped fazonokban elérhető Levi’s® XX Chino a klasszikus chino nadrágokat egy lépéssel tovább viszi egy fiatalosabb verzió felé, modernebb szabással és egy kis rugalmasság hozzáadásával a tökéletes kényelem érdekében.
A Levi’s® XX Chino színválasztéka is sokkal tovább megy a megszokott khakinál, a klasszikus fekete, sötétkék és olajzöld mellett olyan szezonális színek is megtalálhatóak, mint a pink és a jádekék. Ezenkívül a kollekció olyan speciális festésű nadrágokat is tartalmaz, amelyek lazább, már kicsit hordott megjelenést és még kényelmesebb érzést adnak.
Hogy megörökítse ennek a Levi’s® alapdarabnak az újragondolását, a Levi’s® Khalid-ot kérte fel egy olyan kampány megalkotására, amely tükrözi az ő fiatalos és megalkuvást nem tűrő megközelítését mind a zenéjében, mind a stílusában. Khalid és Disclosure február 4-én kiadnak egy új dalt “Know Your Worth” címmel, ami először a Levi’s® XX Chino campaign videoban debütál.
“Nagyon izgatottak vagyunk, hogy Khalid-dal dolgozhattunk a Levi’s® XX Chino bevezetésén. Ő tökéletesen megtestesíti a Levi’s® szellemet – az eredetiségével, a személyes stílusával és az optimizmusával, illetve azzal, hogy jóra használja a hangját a zenén túl is és mindig utat mutat az értékeivel. Megtiszteltetés és öröm volt egy ilyen lelkes partnerrel életre kelteni ezt a kampányt. Reméljük, hogy a rajongóink is annyira szeretik majd, mint mi.” mondta Jennifer Sey, Chief Marketing Officer Global Brands, Levi Strauss & Co.
“ Szeretem ruhákkal kifejezni magam és azt is, hogy a Levi’s® rengeteg választást kínál, amikben könnyű jól kinézni és annyira kényelmes viselni is.” mondta Khalid.
A Khalid for Levi’s® XX Chino kollekció világszerte január 29-től elérhető a Levi’s® üzletekben és a Levi.com-on.
Érdemes a kampány fotóit megnézned itt!