Lifestyle

Lehetőségek tárháza a BIANO, az új home&deco oldal

Lakásodba keresel egy szuper kiegészítőt vagy éppen álmaid kanapéját, de nincs sem kedved, sem időd több száz oldalt átböngészni? Vagy láttál valahol egy tárgyat, de nem emlékszel, hogy hol lehet megvásárolni? A megoldás a BIANO, ahol több száz lakberendezési áruház kínálata között kereshetsz egyetlen felületen. Sőt, akár saját feltöltött fotó alapján is szűrhetsz a találatokra.

A home&deco ajánlatokat, termékeket összegyűjtő oldal, a BIANO – www.biano.hu már hazánkban is elérhető! Több mint 500 000 bútor, kiegészítő, dekoros cucc található a platformon, szuper keresőfunkciókkal.

A www.biano.hu egy inspirációs és vásárlást segítő oldal a home&deco kedvelőknek. Ez az online gyűjtőfelület, ahol terméktípus, ár, stílus és sok egyéb szempont alapján válogathatunk több mint ezer online kereskedő kínálatából. A platform mesterséges intelligencia-eszközöket és fejlett módszereket használ annak érdekében, hogy zökkenőmentesen menjen az online vásárlás. Nemcsak egy helyen láthatjuk a magyar és nemzetközi home&deco ajánlatokat, és igény szerint tudunk szűrni a keresett termékre – hanem akár a saját feltöltött képünk, bútorfotónk alapján is kereshetünk.

Exkluzív hazai BIANO-lehetőség a kép szerinti keresés. Ez a felhasználónak lehetőséget nyújt arra, hogy akár számítógépről, akár okostelefonról töltsük fel a keresett termék fotóját az oldalra, s pár másodpercen belül a funkció megkeresi az áhított terméket vagy az ahhoz leginkább hasonlót.

Egy másik exkluzív megközelítés a bútorok és lakáskiegészítők online vásárlása kapcsán: a BIANO közösségi felületei lakberendezési ötletforrásként funkcionálnak, valamint hatékony ügyfélszolgálat áll rendelkezésre.

A www.biano.hu online home&deco keresőplatform olyan ismert nemzetközi szaküzletek ajánlatait gyűjtötte már eddig össze, mint a Vida XL, az Expedo, a Bonami, a 4home vagy a Butlers. Továbbá vannak már kiemelkedő magyar partnerek is: Bútorpiac, AliBútor, Babszem, Borállványshop, Brimo – és ez a lista csak folyamatosan bővül.

Csupán másfél hónappal az indulás után az eddigi adatok alapján a magyar látogatók eddig főleg szezonális termékeket kerestek otthonaik berendezésére, dekorálására – szezonális lakásdíszek, hagyományos, jellegzetes ünnepi kellékek, ágyneműk stb.
De például kanapékat és szekrényeket is rengetegen vásároltak. Az első keresések a felhasználók saját képeinek felhasználásával történtek – azzal a saját kép alapján kereső funkcióval, amit a biano.hu kizárólag a magyarországi home&deco szegmens számára indított.

Michael Zelinka, CEO:
„A magyar online vásárlók a legjobb ár-érték arányt keresik. Számunkra Magyarországon is az a fő kihívás, hogy megtaláljuk egymást a célközönségünkkel – leginkább azokat a nőket, akiket minden olyasmi érdekel, ami otthonukat meghittebbé és kényelmesebbé teszi.
Tehát elsősorban nekik szól a
www.biano.hu, a home&deco ihletforrása.

Rendkívül optimisták is vagyunk, hiszen a platformon regisztrált felhasználók száma folyamatosan nő, most már négyjegyűek vagyunk. A magyar felhasználó olyan online home&deco üzleteket keres, amelyek a jó termékek mellett minőségi szolgáltatást is biztosítanak. Mint például a bútorszállítás, összeszerelés, vagy a nem megfelelő termékek rövid időn belül történő cseréje.”