Az eseménysorozat különlegessége, hogy a helyszín számára egyedileg készült Haris Gin-t is megkóstolhatják a vendégek. Ez az első alkalom, hogy az Opera Gin egy Ház felkérésére készít kollaborációban, saját névvel márkázott ginkülönlegességet.
Az esemény illeszkedik ahhoz az aktuális trendhez, miszerint jó ideig előtérbe kerülnek az olyan közösségi programok, amelyeket szabadtéren, nagy biztonsággal lehet megvalósítani, egyúttal ki lehet használni a Park mintegy 6000 nm-es kertjének budapesti, és hazai viszonylatban is egyedülálló adottságait.
Haris Park – élmény kettőtől kétszáz főig 6000 négyzetméretes kertben
“A fő cél az, hogy Buda szívében legyen egy olyan találkozóhely, mely a hétköznapi és a különleges társasági eseményeknek is otthont adhat történelmi miliőben, ugyanakkor 21. századi minőségben” – mesélte Haris Gergely, a tulajdonosi család tagja. “Szeretnénk olyan közösséget teremteni, ahol a törzsközönségünk megtalálja azt a színvonalas programot, gasztronómiai élményt, vagy éppen szórakozási lehetőséget, ami az érdeklődési körébe illik – legyen az művészeti előadás, borvacsora, koncert, vagy épp családi program!- mondta Haris Gergely, a Haris Park ügyvezetője.
A tavalyi Gin pop up teraszok születésére így emlékszik Haris Gergely:
“Az Opera Gin-ről már a megszületése előtt hallottam, és nagyon drukkoltam nekik, hogy mihamarabb meghódítsák a magyar gin szcénát!
Egy közös ismerős kötött össze Dámosy Bálinttal, akivel nagyon gyorsan megtaláltuk a hangot, és az első találkozásunk után 3 héttel meg is tartottuk az első (meglepően nagy sikerű) pop up rendezvényünket 2020 nyarán. Az első rendezvényen csak 50-60 vendégre számítottunk, de ennek a többszöröse jött el!”
A Haris család életében nem ez az első alkalom, hogy saját nevet felvállaló, jó minőségű alkohol kerüljön forgalomba, hiszen korábban is volt már ital elnevezve a Haris családról, meséli Haris Gergely. “Korábban a szüleimnek volt birtoka Tállyán, ahonnan a 2 varázslatos szezont megélt Haris Furmint is származott – meghallva a 2020-as évek trendjeit, valamint az Opera Gin-nel ápolt jó viszonyra való tekintettel, ezúttal a gin irányába fordultunk.”
“Tavaly az első COVID hullám után (is) nagy volt a vágy a szabadtéri társas találkozásokra, és éreztük, hogy mennyire nagy lehetőség van a hatalmas kerti partikban.
Az emberek felszabadultan, veszélyérzet nélkül akartak közösségben lenni, amelyhez mi igényes környezetet, finom italokat és grill falatokat, kényelmes kerti kanapékat, és chill-es élő DJ zenét biztosítottunk.”- mesélte Haris Gergely, majd hozzátette: “A Haris Gin alneve lehetne akár “hommage á 2020” is, hiszen a nyárias ízesítésű, grapefruitos és sevillai narancsos aromák a tavaly nyári bulik hangulatát idézi – jó társaság, nagy találkozások, naplemente, és lazulás.
A Haris Park és az Opera Gin kollaborációja
Az együttműködés kapcsán Dámosy Bálint, az Opera Gin Budapest alapítója így vélekedik:
„A Haris Park és az Opera Gin Budapest között nagyon sok hasonlóság fedezhető fel: mindkét ház a legmagasabb minőségre törekszik, és azon felül, hogy gasztronómiai élvezeteket kínál, élményt is nyújt. Családi hagyományokra épül és nem utolsó sorban összefonódik Budapest történetével és annak egy-egy ikonikus épületével: előbbi a budai polgári lőtérrel, utóbbi pedig az Operaházzal. A sok hasonlóság mellett viszont a kölcsönös szimpátia is kellett, hogy tavaly létrehozzuk a nagyon sikeres Haris Park meets Opera Gin rendezvénysorozatot, amelyen alkalmanként 200 vendéget invitáltunk a budai Haris Park kastélykertbe, ahol az egyedülálló gasztronómiai élmény mellett különleges Opera koktélokkal koccinthattak vendégeink. Idén az együttműködésünket szorosabbra fűztük, a Haris és az Opera csapata ugyanis az újpesti gin főzde fűszer- és gyógynövény laborjába zárkózott be, hogy megalkossa az egyedi ízvilágú Haris Gint. A kardamom, a gyömbér és a grapefruit ízvilágát egy lehelletnyi sevillai narancs teszi teljessé és különlegessé.”
Az alkotók a különleges ízvilág mellett a Haris Gin megjelenésére is nagy hangsúlyt fektettek:
„A Graphasel Design Studio az Opera Gin csomagolásával nyerte korábban a második Red Dot díját.
A márka “őrzőjeként” a csomagolás tipikus karakterjegyeit megőrizve dolgoztuk ki a Haris Park számára készült, limitált kiadású, az Opera Gin és a Haris Park kollaborációjából született üveg címkéjét.
A színeiben és elemeiben az Opera Ginnel harmonizáló, stílusában a Haris Park neoreneszánsz épületre reagáló címkének központi eleme a Parkban több helyen megjelenő páva motívum.”- mesélte Ördögh László, a Graphasel Design Studio art directora.
A GinUp sorozat részleteit itt találod: www.harispark.hu/ginup/