Gourmet

Megérkezett Magyarországra az alkoholmentes Peroni Nastro Azzurro

Mostantól az olasz életérzés magyarországi kedvelőinek sem kell kompromisszumot kötniük, ha tudatos életmódjuk részeként alkoholmentes opciót keresnek: hozzánk is megérkezett az ikonikus Peroni márka alkoholmentes változata.

A tudatos életmód népszerűségével az alkoholmentes sörökre is egyre nagyobb az igény.
Az elkövetkezendő 5 évben 8%-os növekedési ráta várható az alkoholmentes sörök piacán, és egyre dinamikusabban növekszik.
2030-ig várhatóan eléri globálisan a 35 milliárd dollár piaci értéket*.
Ez a folyamat természetesen nem csorbíthat a sörök élvezeti értékén: a minőségi alapanyagokra, a szigorú gyártási folyamatokra és a prémium végtermékre fókuszáló gyártók kiemelt hangsúlyt fektetnek arra, hogy az alkohol elhagyása ne csökkentse a sörök nyújtotta ízélményt. Mindez nem véletlen, ugyanis kutatások bizonyítják, hogy a fogyasztók elvárják, hogy alkoholmentes sörük íze és külleme is a lehető legjobban hasonlítson kedvenc alkoholos sörükére.

Egyrészt azért, hogy ennek a fogyasztói igénynek eleget tegyünk, másrészt pedig azért, hogy 0.0%-os alkoholtartalom mellett is szinte tökéletesen meg tudjuk valósítani a Peroni Nastro Azzurro ízprofilját, jelentős technológiai fejlesztéseket tett a vállalatcsoport. A ‘dealkoholizáló’ folyamatnak köszönhetően képesek vagyunk ugyanazokat a hozzávalókat és eredeti receptet használni, mint amit az alkoholos Peroninál, beleértve a változatlan alsóerjesztésű lagerélesztőt. A termékfejlesztés sikerességét pedig az bizonyítja, hogy a terméktesztelésen a megkérdezettek 90%-a egyetértett abban, hogy a Peroni 0.0% ízélménye megegyezik az anyamárkáéval**” – mondta Hruska Rita, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős marketingmenedzsere.

A Peroni Nastro Azzurro alkoholmentes változata Magyarországon is izgalmas választás lehet azoknak, akik tudatos életmódjuk részeként alkoholmentes opciót keresnek. A Peroni Nastro Azzurro 0.0% termékkel akkor is teljes mértékben meg tudjuk élni a pillanatot, amikor az alkalom vagy a kontextus alkoholmentes sört kíván meg. „Ez nem az alkohol elhagyásáról szól, hanem a szabadságról és a választás lehetőségéről” – tette hozzá Hruska Rita. Az olasz lager alkoholmentes változata már itthon is megtalálható a boltok polcain.

A Peroniról
A márka története 1846-ban indult Vigevano városában, amikor is Francesco Peroni megalapította vállalatát azzal a céllal, hogy Olaszország legnagyobb sörgyártójává váljon. Mára a Peroni sörfőzdéi számos helyen megtalálhatók, többek között Rómában, Bariban és Padovában.
A sörgyár történetében a következő nagyobb állomás 1963, ekkor született meg – korának számos más, a mai napig ismert divat és stílusikonjával együtt – a Peroni Nastro Azzurro.
A Peroni sörgyárakban a termékek ma is a legnagyobb odafigyeléssel és gondossággal készülnek.
Az alapanyagok válogatottak, a sörgyár saját malátagyára gondoskodik arról, hogy a legjobb minőségű főzet kerüljön minden egyes palackba.
A márka jelenleg világszerte több mint 70 országban elérhető, Európán kívül például Ausztráliában, Új-Zélandon, az Amerikai Egyesült Államokban és Kanadában is.

 Forrás:
*http://uk.businessinsider.com/millennials-gen-z-drag-down-beer-sales-2018-2?r=US&IR=T
**MMR termék- és koncepcióteszt az Egyesült Királyságban, 614-es mintán az Asahi megrendelésére.