Beauty

Mesés új illat Giorgio Armanitól: bemutatkozik a MY WAY!

A Giorgio Armani új, fehér virágos női illatát a MY WAY-t a fenntarthatóság iránti elkötelezettség nevében tervezték meg, és a nőiesség új szemléletét képviseli.

A MY WAY erős és egyedi üzenetet közvetít: járd a saját utadat!

A MY WAY több, mint egy név, életutakat és tapasztalatokat tükröz – mindegy, hogy az utazás földrajzi vagy érzelmi utazás, a végén egyedülálló személyiség születik, melyet az út során megismert emberek és tapasztalatok formálnak egyedivé.
A kíváncsiság és a kapcsolódás szellemét megragadva, az illat üzenetét egyszerűen foglalhatjuk össze: Éld át a pillanatokat!

Az illat arca az amerikai színésznő Adria Arjona, aki tökéletes összhangban áll a filozófiájával. Személyiségével és egyedi élettörténetével hitelesen képvisel mindenkit, akik nyitottak az új tapasztalatokra és új kapcsolatok kialakítására.
A MY WAY kampányban vállalt szerepén túl, Adria csatlakozik a Giorgio Armani smink márkanagykövetek sorába is, akit legközelebb a 2021-ben debütáló, várva várt Morbius című Marvel filmben láthatjuk majd.

“Adria Arjona egy világutazó, modern, fiatal nő. Intelligens, kíváncsi, előítéletektől mentes, független és képes minden egyes élettapasztalatot igazán megélni. A világ polgára, aki átélt tapasztalatainak és kapcsolatainak hála igazán és szívből tudja mondani: Éld át a pillanatokat!” Giorgio Armani

A MY WAY bevezetése fordulópontot jelent a Giorgio Armani káros környezeti hatások csökkentése és az éghajlatváltozás elleni küzdelmében.

“Úgy gondolom, hogy mindenki szívéhez közelinek kell lennie a környezetvédelmi kérdéseknek, most még inkább, mint valaha. Semmi esetre sem hagyhatjuk figyelmen kívül azt a tényt, hogy a fiatalabb generációk jövője a mi választásainktól függ.” Giorgio Armani

Az újrahasznosított anyagok és a fenntartható forrásból származó összetevők felhasználása és az innovatív parfüm üvegutántöltő rendszer lehetővé teszik azt, hogy a márka elérje az anyaghulladékok jelentős csökkentését.
A MY WAY tökéletesen tükrözi a márka ökológiai erőfeszítéseit: 650 hektár madagaszkári esőerdő megőrzésének köszönhetően a MY WAY elérte a szén-dioxid semlegességet.
Az elmúlt öt év eredményeit látva az Armani beauty vállalja, hogy további 25% -kal csökkenti szén-dioxid lábnyomát, 2025-ig valamennyi termékénél eléri a szén-dioxid-semlegességet.

A MY WAY legelőször augusztus 10-én kizárólag az Armani beauty online webhelyein lesz elérhető, globális szinten pedig augusztus 23-tól. A reklámfilm bemutatására világszerte 2020. szeptember 6-án kerül sor.