Beauty

Million X Pac-Man

Ugye emlékszel még a PAC-MAN játékra? Kicsi kerek srác, egyenes vonalakban mozog és megeszik minden golyót, ami az útjába áll. Tudod, az a véget nem érő játék, ami az őrületbe kerget és nem tudsz leállni vele. A Pac-man 1980-ban kelt életre Japánban „Puckman” néven. Sárga, gömbölyű, nagy háromszög szájjal. Ezt a falánk karaktert részben a pizza, részben a japán „száj” írásjel ihlette.

CSILLAG SZÜLETIK
Pac-man volt a videojátékok úttörője, a Sonic és a Mario mellett. A retro játékok aranykorától ez a pop-kulturális legenda végig söpört a világon és játékosok generációit hódította meg a 40 év alatt. 400.000 játékgép, 10 milliárd lejátszott játék világszerte az elmúlt 20 évben.

2008, a pénzügyi világválság tetőfoka. Paco Rabanne ekkor tört be a 1 MILLION-nal a parfümiparba. A parfüm, ami olyan erős, mint amilyen váratlan, egy aranyrúd alakú üvegben. És most itt a limitált kiadás!

Az olvadó arany rúd ragyogó gyémántként viseli a Pac-Man képét. Szolid arany labirintus, króm pac-pontok, retrojáték stílus és dombornyomott fém doboz. A játékosok imádni fogják. A 1 MILLION üvegébe van vésve a 3,333,360-as szám: a valaha elért legmagasabb pontszám. A dobozon található QR kóddal léphetsz be a játékba mobilon vagy a Paco Rabanne weboldalán. De ne menjünk el szó nélkül az illatok mellett sem!

1 MILLION, 2008
Fűszeres bőr, mámorító érzéssel, egyedi borostyán alap illattal Christophe Raynaud, Olivier Pescheux és Michel Girard a Guvaudan-tól.

LADY MILLION, 2010
Friss, érzéki fehér virágok mézes-pacsuli akkorddal, amely függő flörtölést áraszt Anne Flipo, Béatrice Piquet és Dominique Ropion az IFF-től.