A kampány fő üzenete, hogy az élet minden területén önmagunkat kell adnunk, őszintének kell lennünk és hinnünk magunkban. Olyan erős nőket mutat be, akiknek inspiráló történetük van, amely érzelmes és erőt sugárzó, akik mindennapi életük és munkájuk során olyan értékekhez ragaszkodnak, mint a bizalom és az átláthatóság.
A True Match „Nothing but the Truth” kampányának arcai Borbély Alexandra színésznő, Cseke Eszter riporter és dokumentumfilm-rendező és Kovács Katalin háromszoros olimpiai bajnok kajakozónő. Olyan hölgyek, akik erősek, motiválók és úgy érték el sikereiket, hogy minden helyzetben önmagukat adták.
A True Match alapozócsalád a közönségcikk piacon egyedülálló választékban, 15 színben érhető el. A alaptónusokon kívül az altónusok segítenek, hogy mindenki megtalálja a valóban hozzá illő színt. A True Match alapozók megújult, extra hidratáló formulája hialuronsavval, vitaminokkal és antioxidánsokkal gazdagított.