Fashion

Öltöztesd életed abba, ami értékes! – az Answear.hu-val!

Az Answear új kampánya és új szlogenje – “Öltöztesd életed abba, ami értékes!” - az élet meghatározó pillanataira hívják fel a figyelmet. Amikor arról beszélünk, hogy valami értékes, nemcsak emlékekre, élményekre vagy álmokra gondolunk, hanem arra a különleges érzésre is, ami szeretett ruháink viselése közben jár át minket. A 12 piacon egyszerre induló kampány felvételei Lisszabonban készültek neves nemzetközi alkotók részvételével.

A kampányfilmek elgondolkodtatnak bennünket azon, hogy az általunk választott, minket körülvevő dolgok értékeinket, tapasztalatainkat és személyiségünket tükrözik.

A divat egyfajta külső manifesztum, ami tükrözi értékeinket, humorunkat, önmagunkkal való viszonyunkat – fogalmaz Marta Sawicka, az Answear marketingigazgatója. Megmutatja, hogy kik vagyunk, vagy hogyan teremtjük meg magunkat. Ezt egy kabát, egy póló, egy ruha, egy edzőcipő vagy egy fülbevaló segítségével tesszük, amik ezáltal egy másodlagos, még értékesebb jelentést kapnak. Mert számunkra nem a cipő az érték, hanem az, hogy lefutottunk benne egy maratont; egy kék ruha pedig a legszebb barcelonai naplemente emléke lehet – mondja Sawicka, és hozzáteszi, az új kommunikáció egyben a márka új pozicionálását is jelenti: Kampányunkban a termékeket kivételes odafigyeléssel kezeljük, pontosan úgy, ahogyan azt megérdemlik. Ez az a pozicionálás, amivel szeretnénk vásárlóinkat is megismertetni.

Az új kampánnyal az Answear hangsúlyozni kívánja mindezt: célja olyan brandként jelen lenni, amely a kiváló minőségű termékekre és a válogatott prémium márkákra összpontosít. Ez lehetővé teszi egy új, közös történet megírását, ami állandó kapcsolatot jelent a márka és a fogyasztó között – egy olyan történetét, ami messze túlmutat a termékeken.

Az Answear-stílusban megjelenő minőséget és divatot tökéletesen testesíti meg a Gucci, a Burberry és a Vogue számára készített munkáiról is ismert rendező-fotós, Stella Consonni. A tavaszi, festői Lisszabonban felvett kampány arca Fatima Brunengo brazil színésznő és modell, az általa viselt ruhák fontos pillanatok történeteit mesélik el.

Az “Öltöztesd életed abba, ami értékes!” kampány, melynek része a televíziós megjelenés, valamint digitális és out-of-home kommunikáció is, 12 piacon egyszerre mutatkozik be.

Koncepció és stratégia: Saatchi & Saatchi
Médiatervezés és vásárlás: Starcom Media House
Filmprodukció: Papaya Films Lisboa
Utómunka: Platige Image / Soundly Sound Studio

Az Answear-ről:
A divatwebáruház az egyik legdinamikusabban növekvő európai e-kereskedelmi platform a divat- és életmódiparban. A 12 európai piacon működő online áruház új vásárlási minőséget hív életre a szegmensben. Az Answear-en több mint 200 000 gondosan kiválasztott termék található több, mint 700 nemzetközi divatmárkától, például Michael Kors, Swarovski, Victoria Beckham, Furla, Tory Burch, Polo Ralph Lauren vagy Calvin Klein kínálatából. A brand saját márkája, az Answear.LAB tematikus, limitált, nőknek szóló kollekciókat is kínál. A gondosan válogatott termékeknek köszönhetően a vásárlók számára az eredeti divatstílusok és a dizájner lakberendezési tárgyak inspiráló világa nyílik meg. A vásárlók hamarosan fizikailag is elmerülhetnek az Answear világában, a márka ugyanis májusban megnyitja első üzletét a varsói Norblin gyárban. Ez az új, egyedi élményekkel teli tér a prémium márkák világát a szórakozással, művészettel, dizájnnal és technológiával ötvözi majd.