A Creeper Phatty, az eredeti cipő legújabb, Rihanna-féle változata nagyobb, merészebb és vagányabb, mint valaha, lehengerlő dizájnnal és rétegzett gumitalppal. A most érkező kollekció tripla fekete és klasszikus piros-fehér kordbársony változatban is elérhető. Ugyanaz a Creeper Phatty, csak friss, új színekben és anyagokkal, készen arra, hogy feldobja a legmenőbb iskolakezdési szettjeidet.
Rihanna legújabb kreatív kampányában, amelyet Philippa Price fotózott, iskolai fotónapra invitál minket. Rihanna nem csak a projekt kreatív a vezetője, de szereplőként, mint „a jó kislány” is részt vett a projektben, méghozzá néhány meglepetés-iskolatárssal az oldalán.
Az Eufória sztárja, Chloe Cherry, mint „az emo lány”, a filmsztár Anjelica Huston pedig mint igazgatónő egészítik ki a sztárdús kampányt. A változatos szereplők, köztük „a színházi gyerek”, „a népszerű lány”, „a stréber” és „az osztály kedvence” még több ízt és karaktert ad ehhez a nosztalgikus, mégis divatos kampányhoz.
Ahogy Rihanna fogalmazott: „A sulidban mindenki Creeper Phatty-t fog hordani, ezt a víziót játssza el ez a kampány. Nagyon tudatosan választottuk ezeket a színeket és anyagokat az iskolakezdéshez. A fekete-fekete kordbársony a saját gyerekkoromra emlékeztet – egy iskolai egyenruhához illő cipő, azzal a csavarral, amit mindig is szerettem volna.”
A FENTY x PUMA Creeper Phatty In Session lesz az új napi egyenruhád, ami mostantól elérhető a PUMA.com oldalon, a PUMA üzletekben és globális kiskereskedőknél, beleértve a Foot Locker, JD Sports és Zalando üzleteket is.
Elérhető a Playersroom üzleteiben és webshopjában.